Motivace zaměstnanců ke kreativní činnosti
Motivating employees to creative activity
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Sirka Jan
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicíchStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce pojednává o kreativní práci zaměstnanců a motivaci k ní. Cílem práce je analyzovat podmínky, které ovlivňují zaměstnance k tvůrčí práci. Teoretická část se zaměřuje na téma kreativity z psychologického, sociálního a manažerského hlediska. Text se také věnuje otázce motivace jedince v pracovním prostředí. Tento základ nastavuje ideální předpoklady pro vedení lidí ke kreativní práci. V praktické části jsou tyto podmínky podrobeny dotazníkovému šetření ve společnosti Člověk v tísni. Výsledkem je souhrn doporučení vedoucím pracovníkům pro zlepšení kreativity v prostředí této společnosti. This bachelor thesis deals with the creative work of the employees and their motivation. The aim of the thesis is to analyse the conditions that affect employees for creative work. The theoretical part focuses on the theme of creativity from a psychological, social and managerial point of view. The work also deals with the motivation of an employee in the working environment. This foundation sets the ideal prerequisites for leadership in creative work. In the practical part, these conditions are subjected to a questionnaire survey in the company People in Need. The result is a set of recommendations for leaders to improve the creative environment in this organization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Způsoby podpory kreativity zaměstnanců v organizacích
Autor: Klasnová Veronika; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)Bakalářská práce se zabývá tématem kreativity zaměstnanců v organizacích a zaměřuje se především na metody, kterými lze kreativitu podporovat. Cílem práce je ve firmě XY zanalyzovat firemní prostředí z pohledu kreativity ... -
Motivace a stimulace k inovacím a kreativitě
Autor: Slavíček Josef; Vedoucí práce: Emrová Lenka; Oponent práce: Tureckiová Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je zhodnocení, co motivuje zaměstnance v daném podniku ke kreativitě a inovacím a co je naopak demotivuje. První část práce uvádí do problematiky motivace, kreativity a inovací a uvádí vztahy ... -
Metody a nástroje na podporu kreativity
Autor: Kristina Šturmová; Vedoucí práce: Švecová Lenka; Oponent práce: Zárubová Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-21)Diplomová práce se zabývá zhodnocením a implementací technik na podporu tvořivosti v konkrétní společnosti. V teoretické části jsou vysvětleny termíny jako tvořivost, kroky kreativního procesu a faktory ovlivňující kreativitu. ...