Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN
Mystery Shopping in Chain Stores BUSHMAN
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Leština Miroslav
Supervisor
Mynaříková Lenka
Opponent
Stehlíková Petra
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením výzkumu v prodejnách značky Bushman a analýzou získaných dat. Bachelor thesis is focused on method of marketing research named Mystery shopping. Thesis includes information about marketing of services, description of method Mystery shopping and to apply this method. Practical part is focused on performing research in stores Bushman and on analysis of obtained data.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [531]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping
Author: Richard Ramisch; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Jirkovská Blanka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ... -
Mystery calling ve vybraných společnostech
Author: Merva Josef; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ... -
Hodnocení pracovníků v eventové agentuře pomocí metody mystery shopping
Author: Marešová Tereza; Supervisor: Mynaříková Lenka; Opponent: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)Práce se zabývá hodnocením zaměstnanců pomocí metody mystery shopping. V teoretické části zahrnuje obecné poznatky o hodnocení pracovníků a konkrétních metodách hodnocení. Dále je zde představen mystery shopping. Praktická ...