ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mystery calling ve vybraných společnostech

Mystery calling in the specific companies

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Merva Josef
Vedoucí práce
Uličná Štěpánka
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním telemarketingem, teoretickým vysvětlením mystery shoppingu, jeho historií, forem, výhod a nevýhod, jednotlivými fázemi a v neposlední řadě etickými aspekty této metody. V praktické části je popsána příprava, realizace a vyhodnocení mystery callingu ve dvou vybraných společnostech. Součástí praktické části je i doporučení na možná vylepšení zákaznické podpory.
 
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the quality of offered services by customer support using the mystery calling method. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I deal with active and passive telemarketing, theoretical explanation of mystery shopping, its history, forms, advantages and disadvantages, individual phases and, finally, ethical aspects of this method. The practical part describes the preparation, implementation and evaluation of mystery calling in two selected companies. Part of the practical part includes recommendations for possible improvements in customer support.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/69789
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.204Mb)
POSUDEK (656.1Kb)
POSUDEK (651.2Kb)
PRILOHA (76.78Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [669]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping 

    Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
    Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
  • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

    Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
  • Hodnocení pracovníků v eventové agentuře pomocí metody mystery shopping 

    Autor: Marešová Tereza; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
    Práce se zabývá hodnocením zaměstnanců pomocí metody mystery shopping. V teoretické části zahrnuje obecné poznatky o hodnocení pracovníků a konkrétních metodách hodnocení. Dále je zde představen mystery shopping. Praktická ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV