Prohlížení katedra managementu dle názvu
Zobrazují se záznamy 427-446 z 1113
-
Motivace pracovníků ve firmě s využitím agilních metodik vedení projektů
; Vedoucí práce: Surynek Alois; Oponent práce: Kavan Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-05)Práce se zaměřuje na možnosti praktického nasazení moderních agilních metod řízení v automobilové firmě s ohledem na zefektivnění procesů a zlepšení motivace zaměstnanců. Teoretická část presentuje vlastnosti agilních metod ... -
Motivace zaměstnanců
; Vedoucí práce: Bursová Iva; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22) -
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity ve firmě
; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Rudolf Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)Bakalářská práce se zaměřuje na téma motivace zaměstnanců a zaměstnaneckých benefitů. Cílem této práce je analyzovat motivační systém ve vybrané firmě a dále zjistit, jaké zaměstnanecké benefity jsou nabízeny zaměstnancům ... -
Motivační programy a jejich využití v organizaci
; Vedoucí práce: Barták Jan; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29) -
Možnosti a podmínky vstupu na trh malých větrných elektráren
; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Frková Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14) -
Možnosti a podmínky vstupu nové služby na trh
; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-23) -
Možnosti a podmínky vstupu nového výrobku na trh
; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Panák Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Možnosti a podmínky založení nové firmy
; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Starkova Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-09) -
Možnosti kariérního postupu českého manažera v prostředí mezinárodní firmy
; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Možnosti rozvoje turismu na příkladu turistické oblasti Frýdlantsko
; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Plzáková Lucie
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)Cílem diplomové práce je na základě průzkumu a poznání turistické oblasti zanalyzovat silné a slabé stránky destinace a následně navrhnout možnosti pro další její rozvoj. Poznání oblasti bude probíhat skrz případovou studii, ... -
Možnosti uplatnění flexibilních forem práce
; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Riznerová Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)Tato bakalářská práce se zabývá tématem možností uplatnění flexibilních forem práce. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a za jakých podmínek mají lidé zájem o flexibilní formy zaměstná-ní. Teoretická část je zaměřená ... -
Možnosti využití bývalého průmyslového areálu pro rozvoj podnikání
; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Fanta Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)Hlavním cílem diplomové práce je navržení a vyhodnocení několika variant budoucího využití prostorů v bývalém průmyslovém areálu. Součástí teoretické části je úvod do problematiky brownfieldů a jejich možná kategorizace. ... -
Možnosti využití sociálních sítí pro marketing firmy
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kratochvílová Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou ... -
MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru
; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z ... -
Mystery shopping
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ... -
Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ... -
Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá ... -
Mystery shopping pražských kaváren
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Košťálek Josef
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vybraných pražských kaváren na Praze 1 pomocí metody mystery shoppingu. Pro tuto práci bylo vybráno 6 různých kaváren, které se svým konceptem podobají podniku My Bistro & Café, pro ... -
Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ... -
Mystery Shopping v podniku Muziker
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...