Zobrazují se záznamy 427-446 z 1113

    • Motivace pracovníků ve firmě s využitím agilních metodik vedení projektů 

      Autor: Krákora Jan; Vedoucí práce: Surynek Alois; Oponent práce: Kavan Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-05)
      Práce se zaměřuje na možnosti praktického nasazení moderních agilních metod řízení v automobilové firmě s ohledem na zefektivnění procesů a zlepšení motivace zaměstnanců. Teoretická část presentuje vlastnosti agilních metod ...
    • Motivace zaměstnanců 

      Autor: Martinez Granada Edgar; Vedoucí práce: Bursová Iva; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-22)
    • Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity ve firmě 

      Autor: Tereza Ohnemichlová; Vedoucí práce: Tureckiová Michaela; Oponent práce: Rudolf Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-06)
      Bakalářská práce se zaměřuje na téma motivace zaměstnanců a zaměstnaneckých benefitů. Cílem této práce je analyzovat motivační systém ve vybrané firmě a dále zjistit, jaké zaměstnanecké benefity jsou nabízeny zaměstnancům ...
    • Motivační programy a jejich využití v organizaci 

      Autor: Korec Jiří; Vedoucí práce: Barták Jan; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-29)
    • Možnosti a podmínky vstupu na trh malých větrných elektráren 

      Autor: Lošťáková Jana; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Frková Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Možnosti a podmínky vstupu nové služby na trh 

      Autor: Růžičková Markéta; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-23)
    • Možnosti a podmínky vstupu nového výrobku na trh 

      Autor: Houdek Jiří; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Panák Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Možnosti a podmínky založení nové firmy 

      Autor: Opěla Jiří; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Starkova Olga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-07-09)
    • Možnosti kariérního postupu českého manažera v prostředí mezinárodní firmy 

      Autor: Vávrová Sabina; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Možnosti rozvoje turismu na příkladu turistické oblasti Frýdlantsko 

      Autor: Karolina Šebánková; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-17)
      Cílem diplomové práce je na základě průzkumu a poznání turistické oblasti zanalyzovat silné a slabé stránky destinace a následně navrhnout možnosti pro další její rozvoj. Poznání oblasti bude probíhat skrz případovou studii, ...
    • Možnosti uplatnění flexibilních forem práce 

      Autor: Bretšnajdrová Lucie; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Riznerová Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem možností uplatnění flexibilních forem práce. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda a za jakých podmínek mají lidé zájem o flexibilní formy zaměstná-ní. Teoretická část je zaměřená ...
    • Možnosti využití bývalého průmyslového areálu pro rozvoj podnikání 

      Autor: David Čermák; Vedoucí práce: Šilhánková Vladimíra; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
      Hlavním cílem diplomové práce je navržení a vyhodnocení několika variant budoucího využití prostorů v bývalém průmyslovém areálu. Součástí teoretické části je úvod do problematiky brownfieldů a jejich možná kategorizace. ...
    • Možnosti využití sociálních sítí pro marketing firmy 

      Autor: Hrstková Monika; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Kratochvílová Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti marketingové komunikace na sociálních sítích pro firmu ze sektoru B2B a následně vytvořit vhodný plán marketingu na sociálních sítích pro firmu z tohoto sektoru. Nejprve jsou ...
    • MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru 

      Autor: Jakub Štorek; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z ...
    • Mystery shopping 

      Autor: Simeonovová Natálie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje jedné z metod marketingového výzkumu, a to Mystery shop-ping, česky "utajovaný nákup". Teoretická část pojednává o marketingovém výzkumu a jeho metodách, především tedy o metodě Mystery shopping. ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Šilhanová Lucie; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které se zabývají marketingem, ...
    • Mystery Shopping 

      Autor: Saranova Gilyana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Bakalářská práce obsahuje teoretickou část, ve které definuje marketingový výzkum. Zmiňuje především důležitost pochopení daného tématu, který je přímo spojen s metodou Mystery shopping. Následně v praktické časti se zabývá ...
    • Mystery shopping pražských kaváren 

      Autor: Vacínek Patrick; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Košťálek Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)
      Bakalářská práce se zabývá zhodnocením vybraných pražských kaváren na Praze 1 pomocí metody mystery shoppingu. Pro tuto práci bylo vybráno 6 různých kaváren, které se svým konceptem podobají podniku My Bistro & Café, pro ...
    • Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb 

      Autor: Ngo Thuy My; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními ...
    • Mystery Shopping v podniku Muziker 

      Autor: Štantejská Alena; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Mynaříková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, ...