ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mystery shopping v oblasti telekomunikačních služeb

Mystery Shopping in Telecommunication Services

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Ngo Thuy My
Vedoucí práce
Cupal Libor
Oponent práce
Mynaříková Lenka
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřená na metodu marketingového výzkumu, kterou je Mystery shopping. Pomocí této metody je analyzována úroveň zákaznického servisu, která je poskytována třemi největšími telekomunikačními společnostmi působícími na českým trhu, kterými jsou společnosti T-Mobile, O2 a Vodafone. Tato analýza je zaměřena na úroveň služeb, které jsou poskytovány osobám vietnamské národnosti, jež nedisponují vysoce pokročilými znalostmi českého jazyka. Cílem práce je tudíž zjistit, jaká úroveň zákaznického servisu je těmto osobám poskytována. Na základě těchto zjištění jsou posléze zpracovány výstupy práce, jimiž jsou návrhy na zlepšení pro jednotlivé společnosti. Tyto návrhy obsahují doporučení, které by měly společnosti následovat pro zlepšení úrovně zákaznického servisu, jejž poskytují.
 
This Bachelor's thesis is focused on a marketing research method that is Mystery shopping. This method is used as a tool to analyse the level of customer service that is provided by the three largest telecommunication companies that operate on the Czech market. These companies are T-Mobile, O2 a Vodafone. The analysis is focused on the level of service that is provided to the citizens of Vietnamese nationality who do not have an advanced knowledge of the Czech language. Therefore, the objective of the thesis is to evaluate the customer service that is provided to these citizens. Based on the results of the analysis are elaborated proposals for improvement for the companies. These proposals include recommendations that the companies should follow in aim to improve the level of customer service that they provide.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76476
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.302Mb)
PRILOHA (311.4Kb)
POSUDEK (357.8Kb)
POSUDEK (209.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping 

    Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
    Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
  • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

    Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
  • Mystery calling ve vybraných společnostech 

    Autor: Merva Josef; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
    Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV