MÚVS - zdroj mladých talentů pro komerční sféru
MIAS - Source of Young Talents for Commercial Sphere
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jakub Štorek
Vedoucí práce
Krejčí Miloš
Oponent práce
Jílková Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je zaměřená na marketingový výzkum. Hlavní účel této bakalářské práce je zmapovat spokojenost, preference a kvality studentů Masarykova ústavu vyšších studií. Ke sběru potřebných dat je využita jedna z konkrétních metod marketingového výzkumu, a to metoda dotazování. Cílem této práce je provést sběr dat a následnou analýzu těchto získaných dat z hlediska interní (MÚVS) a externí (business) interpretace dat. Teoretická část obsahuje ukotvení pojmu marketingový výzkum, metody sběru dat, analýzu a interpretaci dat, procesy marketingového výzkumu či oblast Talent Managementu. V praktické části se nachází samotný marketingový výzkum, jeho přípravná a realizační část. Bachelor thesis is mainly about marketing research. The main purpose of this thesis is to describe satisfaction, preferences the quality of students studying at MIAS School of Business. For data collection is used one of the methods of marketing research called questioning. The goal of this thesis is collecting these data to analyze them and interpret them with the internal scope of interpretation (MIAS) and external scope of interpretation (business). The theoretical part of this thesis is about describing marketing research, methods of data collection, data analysis and interpretation, the process of marketing research and field of Talent Management. In the practical part of this thesis is the preparation part and implementation part of marketing research itself.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [308]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Získávání talentů ve vybraných organizacích
Autor: Magdalena Staschová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-03)Tato bakalářská práce se zabývá talent managementem, převážně se však zaměřuje na podobor získávání talentů. V teoretické části práce je představeno více témat, která jsou relevantní pro získávaní talentů. Jedná se zejména ... -
Analýza talent managementu ve vybraných organizacích v kontextu moderních postupů
Autor: Lucie Šefčíková; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Předmětem diplomové práce je problematika talent managementu, která je součástí tématu lidských zdrojů. Hlavním cílem této práce je zjistit stávající metody pro rozvoj a udržení talentů, jež sledované organizace využívají ... -
Recruitment and Talent Acquisition as competitive advantage in ICT sector
Autor: Červený Norbert; Vedoucí práce: Krejčí Miloš; Oponent práce: Šikýř Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Táto práca sa zaoberá témou Talent Management ako v rovine teoretickej tak aj v rovine praktickej. V práci je rozoberaný úzky okruh konkrétnej špecifikácie talent managementu a to hlavne naberanie zamestnancov, ich ...