ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mystery Shopping v podniku Muziker

Mystery Shopping in the company Muziker

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Štantejská Alena
Vedoucí práce
Cupal Libor
Oponent práce
Mynaříková Lenka
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá možnými způsoby zkvalitnění služeb firmy Muziker s pomocí metody Mystery shopping. Cílem práce je prověřit zaměstnance a jejich schopnost reagovat na potřeby zákazníků a zkontrolovat prostory, kde jsou produkty nabízeny a v případě nedostatků navrhnout možné změny. Teoretická část se zabývá marketingem, pracovním hodnocením a popisem metody Mystery shopping. V praktické části je popsána společnost Muziker, plán výzkumu a vyhodnocení poboček společně s doporučením možných změn.
 
The bachelor thesis deals with possible ways of improving the services of Muziker company using Mystery shopping method. The aim of the thesis is to examine the employees and their ability to respond to customers' needs and to check the premises where the products are offered and in case of shortcomings to suggest possible changes. The theoretical part deals with marketing, job evaluation and description of the Mystery shopping method. The practical part describes Muziker, a research plan and a branch evaluation together with recommendations for pos-sible changes.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76498
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.258Mb)
PRILOHA (1.162Mb)
POSUDEK (357.3Kb)
POSUDEK (217.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Hodnocení kvality služeb vybraného mobilního operátora pomocí metody Mystery Shopping 

    Autor: Richard Ramisch; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Jirkovská Blanka
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
    Tématem bakalářské práce je využití marketingové metody Mystery Calling u mobilních operátorů. V teoretické části jsou popisovány jednotlivé kapitoly týkající se jak marketingového výzkumu, tak Mystery Shoppingu samotného. ...
  • Mystery Shopping v řetězci obchodů BUSHMAN 

    Autor: Leština Miroslav; Vedoucí práce: Mynaříková Lenka; Oponent práce: Stehlíková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Bakalářská práce se zabývá metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. Práce zahrnuje informace o marketingu služeb, popis metody Mystery shopping a proč tuto metodu využívat. Prak-tická část se zabývá provedením ...
  • Mystery calling ve vybraných společnostech 

    Autor: Merva Josef; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
    Cílem bakalářské práce je zhodnocení kvality nabízených služeb zákaznickou podporou pomocí metody mystery calling. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám aktivním a pasivním ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV