Zobrazují se záznamy 19107-19126 z 56045

    • Marketing botanické zahrady 

      Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade 

      Autor: Horyna Ondřej; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketing management mezinárodních kosmických projektů 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým ...
    • Marketing města Říčany 

      Autor: Trojanová Jana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fiedlerová Ivana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem města Říčany. Cílem práce je vytvořit marketingový mix města. Dílčím cílem je navrhnout opatření pro rozvoj města, která vychází ze zjištěných poznatků. Teoretická část definuje pojem ...
    • Marketing na sociálních sítích 

      Autor: Tomáš Hejl; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ...
    • Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Autor: William Mendonca Sachambula; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Autor: Barbora Otoupalová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...
    • Marketing neziskových organizací na sociálních sítích 

      Autor: Kateřina Šebestová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ...
    • Marketing nového produktu 

      Autor: Josefina Šramhauserová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nového produktu. Jedná se o komunikační zařízení MEDICOMTER, které zefektivňuje a urychluje komunikaci mezi technicky znalou osobou a zdravotnickým personálem. V úvodu ...
    • Marketing obchodních společností ve zdravotnictví 

      Autor: Dohnal Karel; Vedoucí práce: Kobilková Karolina; Oponent práce: Kolář Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Marketing pojišťoven v pojištění odpovědnosti z provozu vozidel 

      Autor: Špeta Pavel; Vedoucí práce: Honců Marek; Oponent práce: Jánešová Mária
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Marketing portálu iKariéra 

      Autor: Barda Ondřej; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Johnová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-25)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku ...
    • Marketing tools to support university library’s mission 

      Autor: Trtíková, Ilona; Němečková, Lenka
      (ISAST, 2012-10)
      This paper is focused on the use of marketing tools in academic libraries based on an example of the Central Library (CL) of the Czech Technical University in Prague (CTU). An initial important marketing tool is the ...
    • Marketing v energetice 

      Autor: Dubakova Anna; Vedoucí práce: Adamec Marek; Oponent práce: Vinklerová Šárka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Marketing ve finančním poradenství 

      Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...
    • Marketing ve stavební firmě 

      Autor: Duník Miroslav; Vedoucí práce: Tomek Aleš; Oponent práce: Kadeřábková Božena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-21)
      Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části marketingovými činnostmi stavebních firem, historií marketingu v oboru stavebnictví, segmentací trhu a marketingovým mixem. V analytické části se pak práce věnuje rozboru ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketing zdravotnických zařízení 

      Autor: Kobilková Karolina; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)
      Predmetem mé diplomové práce "Marketing zdravotnických zarízení" bylo prozkoumat konkurenci mezi zdravotnickými zarízeními, možnosti marketingu nemocnic v Ceské republice a návazne aplikovat poznatky na vybranou ceskou ...
    • Marketingová analýza na trhu AM vysílačů 

      Autor: Novotný Michal; Vedoucí práce: Rouček Vítězslav; Oponent práce: Kopřiva Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)