Zobrazují se záznamy 19087-19106 z 56012

    • MARIÁNSKÉ LÁZNĚ - NOVÉ CENTRUM 

      Autor: Němcová Anna; Vedoucí práce: Redčenkov Boris; Oponent práce: Dvořáková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-08)
      Cílem diplomního projektu bylo navrhnout koncept území v historické části města Mariánské lázně, které by zatraktivnilo veřejný prostor a přineslo nové prvky do monofunkční části města. Ve vzniklém lokálním centru pak ...
    • MARIÁNSKÉ NÁMĚSTÍ, ČESKÉ BUDĚJOVICE 

      Autor: Bára Maroušková; Vedoucí práce: Šestáková Irena; Oponent práce: Košová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)
      Cílem projektu bylo vytvořit kvalitní prostor náměstí a vytvořit takové struktury, které by podpořily a zkvalitnily život na Mariánském náměstí. Zároveň bylo také cílem vytvořit podmínky pro budoucí existenci divadla na ...
    • Marine diesel engines operating cycle simulation for diagnostics issues 

      Autor: Minchev, Dmytro S.; Varbanets, Roman A.; Alexandrovskaya, Nadiya I.; Pisintsaly, Ludmila V.
      (České vysoké učení technické v PrazeCzech Technical University in Prague, 2021)
      The ongoing monitoring of marine diesel engines helps to detect the deviations of its parameters early and prevent major failures. But the experimental diagnostics data are generally limited, so frequently, it isn’t possible ...
    • MARKET AND DEVELOPMENT TRENDS IN COGENERATION AND COMBINED HEAT AND POWER PLANTS 

      Autor: Slad, Jan; Pickard, Andreas; Strobelt, Frank
      (České vysoké učení technické v PrazeCzech Technical University in Prague, 2018)
      The transition of energy mix in Europe is placing greater focus on energy efficiency. Lawmakers in some of EU countries have already recognized that combined heat and power generation (cogeneration, CHP) can help increase ...
    • Market Value of Electricity Generated Based on RES Utilization 

      Autor: Knápek, Jaroslav; Beneš, M.
      (2007)
      Proper calculation of required support for elektricity generation from RES needs information about market value of the electricity with respect to the electricity market rules and unique features of electricity from ...
    • Marketing a management divadel 

      Autor: Klára Kubíčková; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích ...
    • Marketing a sociální sítě 

      Autor: Gluchman Tomáš; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Vítek Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Marketing botanické zahrady 

      Autor: Alexandra Vojáčková; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-13)
      Bakalářská práce je zaměřena na marketing specifického sektoru botanických zahrad. V teoretické části jsou nejdříve představeny role dnešních botanických zahrad a následně je popsán marketingový mix, v rámci kterého jsou ...
    • Marketing firmy - jeho tvorba, rozvoj, up-grade 

      Autor: Horyna Ondřej; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketing management mezinárodních kosmických projektů 

      Autor: Vlastimil Horák; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem a managementem vybraných kosmických organizací a kosmických projektů. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu a ma-nagementu a věnuje se významným kosmickým ...
    • Marketing města Říčany 

      Autor: Trojanová Jana; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Fiedlerová Ivana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem města Říčany. Cílem práce je vytvořit marketingový mix města. Dílčím cílem je navrhnout opatření pro rozvoj města, která vychází ze zjištěných poznatků. Teoretická část definuje pojem ...
    • Marketing na sociálních sítích 

      Autor: Tomáš Hejl; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Zmatlík Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající ...
    • Marketing nezávislého hudebního vydavatelství 

      Autor: William Mendonca Sachambula; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Procházka Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-10)
      Jako téma své bakalářské práce jsem si vybral „Marketing nezávislého hudebního vydavatelství“, se zaměřením na marketingovou kampaň vlastního hudebního alba. Toto téma jsem si zvolil na základě vlastní přímé zkušenosti a ...
    • Marketing neziskových organizací 

      Autor: Barbora Otoupalová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-09)
      Bakalářská práce se zabývá marketingem neziskových organizací a s tím spojenou problematikou. Cílem práce je sestavit funkční marketingovou strategie pro neziskovou organizaci Diakonii Rolnička, opírající se o provedenou ...
    • Marketing neziskových organizací na sociálních sítích 

      Autor: Kateřina Šebestová; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Práce analyzuje možnosti využití sociálních sítí pro marketingovou komunikaci témat neziskových organizací, konkrétně pak v aplikovaném prostředí Asociace pro elektromobilitu České republiky. Cílem práce bylo prozkoumat ...
    • Marketing nového produktu 

      Autor: Josefina Šramhauserová; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem nového produktu. Jedná se o komunikační zařízení MEDICOMTER, které zefektivňuje a urychluje komunikaci mezi technicky znalou osobou a zdravotnickým personálem. V úvodu ...
    • Marketing obchodních společností ve zdravotnictví 

      Autor: Dohnal Karel; Vedoucí práce: Kobilková Karolina; Oponent práce: Kolář Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Marketing pojišťoven v pojištění odpovědnosti z provozu vozidel 

      Autor: Špeta Pavel; Vedoucí práce: Honců Marek; Oponent práce: Jánešová Mária
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Marketing portálu iKariéra 

      Autor: Barda Ondřej; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Johnová Radka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-25)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou komunikační kampaň portálu iKariéra studentské organizace IAESTE Czech Republic. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje problematiku ...
    • Marketing tools to support university library’s mission 

      Autor: Trtíková, Ilona; Němečková, Lenka
      (ISAST, 2012-10)
      This paper is focused on the use of marketing tools in academic libraries based on an example of the Central Library (CL) of the Czech Technical University in Prague (CTU). An initial important marketing tool is the ...