Marketing na sociálních sítích
Marketing in the Social Networks
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomáš Hejl
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Zmatlík Jiří
Studijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
institut ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí jako způsob propagace začínající personální agentury. Cílem práce je nejprve založit personální agenturu a poté přijít na způsob, jak propagovat nově vznikající agenturu prostřednictvím sociálních sítí, která se snaží obsadit volné pracovní pozice skrz mnoha oborů a oslovit firemní sektor. Jednotlivé cíle jsou, založení agentury a všechny potřebné náležitosti, dále vyhotovení analýzy prostředí, do kterého nově založené personální agentury vstupují a následně zvolené sociální sítě a způsob, jak bude probíhat propagace na jednotlivých sítích. Závěrem práce je dotazníkové šetření, které ověří efektivitu navrhnutého způsobu propagace pracovních nabídek personální agentury a následně shrnutí s poznatky o potencionálním vylepšení. The bachelor's thesis deals with the issue of social medias as a way of promoting a beginning recruitment agency. The aim of the thesis is first to establish a recruitment agency and then to find a way to promote newly emerging agency through social media, which seeks to fill job positions across many fields and address the corporate sector. The individual goals will be the establishment of the agency and all the necessary requirements, as well as the preparation of an analysis of the environment in which the newly established recruitment agencies enter and the subsequently selected social networks and the way in which promotion of job positions will take place on individual networks. The conclusion of the work is a questionnaire survey, which verifies the effectiveness of the proposed method of promotion of the recruitment agency and then summary with knowledge about potential improvements.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [614]