Marketing a management divadel
Marketing and Management of Theaters
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Klára Kubíčková
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se zabývá marketingem a managementem divadel s následnou aplikací v konkrétním prostředí divadla Semafor. Na základě znalosti prostředí divadla, zjištěných informací o historickém vývoji a ekonomických ukazatelích za uplynulé období, a dále na základě vlastního dotazníkového šetření je sestavena SWOT analýza a formulována konkrétní doporučení pro další efektivní rozvoj divadla. Thesis deals with marketing and management of theatres with application in the concrete environment of the Semafor theatre. Based on knowledge of environment of the theatre, information about historical development and economic indicators of the last period, and also based on own questionnaire survey the SWOT analysis is build and after that concrete recommendations are formulated for the further effective development of the theatre.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [585]