Zobrazují se záznamy 345-364 z 1113

    • Lean provoz ve vybraném podniku 

      Autor: Holub Slavomír; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Dědina Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-11)
    • Management a ekonomika opensource společností 

      Autor: Valenta Jan; Vedoucí práce: Theodor Michal; Oponent práce: Nývlt Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Management studentské organizace 

      Autor: Zborník Pavel; Vedoucí práce: Moravcová Iva; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Management volnočasových aktivit – řízení komunikace 

      Autor: Adéla Bergerová; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Veselá Monika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá řízením procesu komunikace coby součásti managementu volnočasových aktivit u neziskových organizací. Jejím cílem je analýza struktury komunikace ve vybrané organizaci s následným návrhem řešení ...
    • Management zadávaní dopravních staveb v ČR 

      Autor: Greslová Lenka; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Dědina Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Práce se zabývá analýzou řízení a zadávání dopravních staveb v ČR, včetně omezení vyplývajících z platné legislativy. Představuje nejdůležitější manažerské metody, které lze uplatnit ve veřejné sféře, a uceleně popisuje ...
    • Manažer v prostředí mezinárodní firmy, podnikající v ČR 

      Autor: Hučík Petr; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Antušák Emil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Manažerské styly používané současnými manažery středních firem v České republice a v Mexiku a jejich úspěšnost 

      Autor: Třísková Kateřina; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Manažerské styly používané současnými manažery v ČR a jejich úspěšnost 

      Autor: Boková Tereza; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)
      Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista 

      Autor: Michálková Simona; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o. 

      Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová analýza start-up firmy 

      Autor: Jan Kebrle; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ...
    • Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín 

      Autor: Fabián Filip; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp 

      Autor: Čemus Dominik; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Gruber David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě ...
    • Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR 

      Autor: Lhotková Kristýna; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru 

      Autor: Maxim Trojan; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů ...
    • Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci 

      Autor: Barbora Vokrouhlíková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. ...
    • Marketingová komunikace vybrané firmy - Hamleys 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-19)
      Cílem této diplomové práce je analyzovat komunikační nástroje firmy Hamleys, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení v rámci komunikačního mixu, které může firma Hamleys implementovat do svého plánování. Teoretická ...