Prohlížení katedra managementu dle názvu
Zobrazují se záznamy 365-384 z 1113
-
Marketingová strategie Domova pro seniory Háje
; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)Bakalářská práce se zabývá využitím marketingových aktivit v neziskovém sektoru, konkrétně v Domově pro seniory Háje, příspěvková organizace. V práci je představena organizace a je provedena analýza stávající situace. Práce ... -
Marketingová strategie pro start-up projekt
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Voráčková Karolína
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Cílem diplomové práce je nastavení marketingové strategie pro vstup nové společnosti na trh. Přínosem diplomové práce je využití nastavené marketingové strategie v praxi. Přestože společnost již byla založena na jaře 2017, ... -
Marketingová strategie realitní kanceláře
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Za posledních pět let proběhly na realitním trhu značné změny. Po začátku koronavirové pandemie, která původně vyvolala růst na realitním trhu, se v roce 2022 situace radikálně změnila v úpadek, který byl ovlivněn čtyřmi ... -
Marketingová strategie RTI v Plzni
; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Vaníček Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15) -
Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Zárybnická Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ... -
Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice
; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02) -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ... -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Veber Jaromír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Diplomová práce "Marketingový a komunikační mix města Dačice" se zabývá analýzou stávajícího marketingového mixu s důrazem na komunikaci ve městě Dačice. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska vztahující ... -
Marketingový komunikační mix vybraného projektu
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Hanzlík Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-18)Náplní této diplomové práce je analýza současného komunikačního mixu, na základě, které je vytvořena nová komunikační strategie pro sportovně zaměřený projekt JSMEINLINE. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy ... -
Marketingový mix konkrétního podniku
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Benešová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-15)Předmětem bakalářské práce "Marketingový mix konkrétního podniku" je analýza a popis součastného marketingového mixu podniku Synthomer a. s. Teoretická část popisuje části marketingového mixu se zaměřením na model "4P" a ... -
Marketingový mix vybrané společnosti
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Konderová Andrea
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-07)Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného ... -
Marketingový plán ,,piva Linie ",vyráběného v jihlavském pivovaru
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Prokop Jaromír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Marketingový plán dámského zeštihlujícího studia
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Matoušů Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)Diplomová práce "Marketingový plán dámského zeštíhlujícího studia" se zaměřuje na celý proces marketingového plánování. Cílem této diplomové práce bylo vytvoření marketingového plánu pro dámské zeštíhlující studio. Nejprve ... -
Marketingový plán organizace
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Stránská Karolína
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-21)Tato diplomová práce shrnuje teoretické poznatky ohledně marketingového plánování a tvorbě marketingového plánu. V praktické části byl vytvořen marketingový plán pro vybranou organizaci. Po provedení příslušných analýz ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Marketingový plán podniku
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21) -
Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh péče o zákazníka
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kálal Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Marketingový plán pro nový produkt Granny
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při ... -
Marketingový plán pro projekt Bianta
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Brada Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-09)Diplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta - laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu ... -
Marketingový plán pro restauraci Nostalgie
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, ...