Zobrazují se záznamy 155-174 z 1187

    • Employer branding a personální marketing 

      Autor: Tereza Lačíková; Vedoucí práce: Dvořáková Zuzana; Oponent práce: Kužílek Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)
      Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení nápravných opatření určených ke zlepšení employer brandingu. Teoretická část diplomové práce obsahuje souhrnný popis pojmů týkajících se značky zaměstnavatele, personálních ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Autor: Kulíšková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Šimonová Klára
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Employer branding v podniku Conseq IM 

      Autor: Kulíšková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-31)
      Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku ...
    • Environmentální marketing ve vybraném podniku 

      Autor: Hofmanová Petra; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Majerová Hana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Hlavním cílem této bakalářské práce je zhodnotit a analyzovat principy environmentálního marketingu ve vybraném podniku a formulace případných doporučení. Analyzovanou společností je Kika Nábytek s.r.o., podnik zabývající ...
    • Etika v podnikání 

      Autor: Saslíková Anna; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Bakalářská práce se věnuje etice v podnikání. Teoretická část je zaměřena na pochopení etiky jako takové, její stručný vývoj, metody a nástroje, etický kodex, porušování jejích norem a společenské odpovědnosti firem. V ...
    • Etika využití umělé inteligence v marketingu 

      Autor: Alexander Keviczky; Vedoucí práce: Jindřichovská Irena; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-01)
      Tato bakalářská práce se zabývá etickými otázkami, které přináší umělá inteligence. Nejprve se zaměřuje na samotnou umělou inteligenci. Stručně popisuje historii, popisuje různé typy a ukazuje několik příkladů. Kapitola 2 ...
    • Event marketingová strategie uvedení nového výrobku na trh 

      Autor: Palma Daniel; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Matějů Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Diplomová práce se zabývá využitím komunikačních nástrojů, konkrétně oblasti event marketingu při zavedení nového výrobku na trh. Cílem diplomové práce je návrh uvedení nového výrobku společnosti adidas ČR, při využití ...
    • Event marketingová strategie vybraného podniku 

      Autor: Klára Havelková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a ...
    • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

      Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
      Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
    • Externalizace podpůrných procesů projekční kanceláře 

      Autor: Michal Stejskal; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)
      Tato práce se zabývá problematikou externalizace v rámci projekční kanceláře a klade si za cíl tuto činnost blíže popsat. V rámci práce jsou přiblíženy projekční kanceláře z organizačního hlediska včetně procesů, které v ...
    • Externí strategická analýza pro vybranou společnost 

      Autor: Bobek Ondřej; Vedoucí práce: Molnár Zdeněk; Oponent práce: Měšťanová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Externí strategická analýza projektu Seniorportal 

      Autor: Špičková Petra; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Molnár Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Faktory ovlivňující rozvoj startupů 

      Autor: Cyril Holub; Vedoucí práce: Sadílek Tomáš; Oponent práce: Zadražilová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-16)
      Tato práce hledá ve zkušenostech, chování a fungování úspěšných českých firem klíčové principy, kterými se tyto firmy a jejich lídři řídí. Zjištěné principy, faktory úspěchu, jsou porovnány s principy protežovanými v ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů 

      Autor: David Zahrádka; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory ...
    • Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů v bankovnictví 

      Autor: Veronika Šebová; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-19)
      Diplomová práce se zabývá faktory, které pozitivně či negativně ovlivňují inovace. Cílem této diplomové práce je identifikace klíčových faktorů, které ovlivňují úspěch a neúspěch inovace v podniku Česká spořitelna. První ...
    • Faktory úspěchu neziskové organizace 

      Autor: Chotová Monika; Vedoucí práce: Šafránková Jana Marie; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-04)
      Diplomová práce "Faktory úspěchu neziskové organizace" je věnována oblasti neziskového sektoru. Cílem práce je analýza faktorů úspěšnosti neziskové organizace a zhodnocení konkrétní státní příspěvkové organizace z hlediska ...
    • Financování MHD, Finanční analýza Dopravního podniku hl. m. Prahy 

      Autor: Máchová Tereza; Vedoucí práce: Mackenzie Iveta; Oponent práce: Čámská Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-19)
    • Financování minicipalit & nemovitostní financování 

      Autor: Marková Monika; Vedoucí práce: Brůna Karel; Oponent práce: Měšťanová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Finanční a technická analýza firmy ČEZ a.s. 

      Autor: Hofman Matěj; Vedoucí práce: Toth Daniel; Oponent práce: Maialeh Robin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-08)
      Tato práce obsahuje finanční a technickou analýzu firmy ČEZ a.s., které byly sestaveny s cílem zanalyzování současné situace podniku a vytvoření prognózy na budoucí období. Tyto analýzy byly zpracovány za použití platné ...
    • Finanční analýza 2JCP a.s. 

      Autor: Barák Lukáš; Vedoucí práce: Čámská Dagmar; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)