Event marketingová strategie vybraného podniku
Event Marketing Strategy of Selected Company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Klára Havelková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a využití. Cílem di-plomové práce je navržení event marketingové strategie pro vybranou firmu, tedy konkrétně událost pro pražskou společnost, která se zabývá asistovanou reproduk-cí. Problematika asistované reprodukce je popsána v úvodu praktické části. V té dále nalezneme konkurenceschopnost dané firmy, její cenovou a produktovou politiku a dosavadní využití event marketingu. Následuje seznámení s volbou eventu, cílovou skupinou, situační analýzou a na jejím základě navrženou event marketingovou strategií. Dále jsou kalkulovány naplánované zdroje, porovnány 3 možnosti lokalit a předložen podrobný rozpočet celé události. Následuje zhodnocení události v rámci event controllingu, který je vysvětlen v poslední fázi teoretické části a návrhy na doporučení. The main aim of this thesis is to explain event marketing as one of the marketing communication strategies. Event marketing is explained in detail in the theoretical part. The theoretical part covers terms such as communication mix, event marketing and its planning. The main goal is to organize an event for a selected company in Prague, which specializes in assisted reproduction. The practical part starts with an introduction to these issues in the Czech republic and describes the causes of them. The practical part also covers prices of services offered and also breaks down a comparison to its competitors. It then deals with proposed event for gynecologists that would recommend patients to the business based on situational analysis. This part contains planned sources and a detailed budget of the event, followed by the evaluation of mentioned event and its recommendations.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Event marketing ve vybrané společnosti
Autor: Ngomy Stránská; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Nováková Lenka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)Bakalářská práce zaměřená na event marketing je zpracována do dvou části, teoretické a praktické. V teoretické části se zabývá marketingem obecně, event marketingem obecně a v neposlední řadě realizací event marketingu. ... -
Event marketingový plán prémiového produktu společnosti.
Autor: Mesteková Sylva; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Dudová Zuzana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ... -
Event marketing a management vybraného podniku
Autor: Palivcová Nikola; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Petřeková Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ...