ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Event marketingová strategie vybraného podniku

Event Marketing Strategy of Selected Company

Type of document
MAGISTERSKÁ PRÁCE
MASTER'S THESIS
Author
Klára Havelková
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Králová Petra
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Metadata
Show full item record
Abstract
Diplomová práce se zabývá event marketingem, jakožto jedním z nástrojů marke-tingové komunikace. Event marketing je podrobně popsán v teoretické části a na-vazuje na úvodní kapitolu komunikačního mixu, jeho nástroji a využití. Cílem di-plomové práce je navržení event marketingové strategie pro vybranou firmu, tedy konkrétně událost pro pražskou společnost, která se zabývá asistovanou reproduk-cí. Problematika asistované reprodukce je popsána v úvodu praktické části. V té dále nalezneme konkurenceschopnost dané firmy, její cenovou a produktovou politiku a dosavadní využití event marketingu. Následuje seznámení s volbou eventu, cílovou skupinou, situační analýzou a na jejím základě navrženou event marketingovou strategií. Dále jsou kalkulovány naplánované zdroje, porovnány 3 možnosti lokalit a předložen podrobný rozpočet celé události. Následuje zhodnocení události v rámci event controllingu, který je vysvětlen v poslední fázi teoretické části a návrhy na doporučení.
 
The main aim of this thesis is to explain event marketing as one of the marketing communication strategies. Event marketing is explained in detail in the theoretical part. The theoretical part covers terms such as communication mix, event marketing and its planning. The main goal is to organize an event for a selected company in Prague, which specializes in assisted reproduction. The practical part starts with an introduction to these issues in the Czech republic and describes the causes of them. The practical part also covers prices of services offered and also breaks down a comparison to its competitors. It then deals with proposed event for gynecologists that would recommend patients to the business based on situational analysis. This part contains planned sources and a detailed budget of the event, followed by the evaluation of mentioned event and its recommendations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/85268
View/Open
PLNY_TEXT (4.147Mb)
PRILOHA (437.6Kb)
POSUDEK (609.9Kb)
POSUDEK (113.4Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [626]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Event marketingový plán prémiového produktu společnosti. 

    Author: Mesteková Sylva; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Dudová Zuzana
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-17)
    Diplomová práce se zabývá oblastí event marketingu a cílem práce je navržení event marketingového plánu vybrané značky společnosti Jan Becher Pernod Ricard a.s. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky ...
  • Event marketing a management vybraného podniku 

    Author: Palivcová Nikola; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Petřeková Veronika
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-12)
    Event marketing je velmi efektivním a v současnosti často využívaným nástrojem moderního marketingu. Pro kvalitní a prosperující podnik je klíčem k úspěchu nejen pro získání a udržení si zákazníka, ale také udržení stávajících ...
  • Zavedení metody snímání a vyhodnocení gama aktivity ve sluchových vyvolaných odpovědích u laboratorních hlodavců 

    Author: Círman Jakub; Supervisor: Lindovský Jiří; Opponent: Maršálek Petr
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-07-25)
    Tato diplomová práce vznikla ve snaze doplnit rejstřík vyšetřovacích metod, které jsou používány naOdděleníneurofyziologie sluchu ÚEM AV ČR, v.v.i. Cílem práce bylo zavést metodu snímání sluchových vyvolaných odpovědí, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTInformační zdrojeAutorský zákonPodpora studiaJak psát VŠKPPodpora vědyHodnocení vědyOpen Access Aplikace V3S

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV