ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Employer branding v podniku Conseq IM

Employer Branding in Conseq IM

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kulíšková Veronika
Vedoucí práce
Johnová Radka
Oponent práce
Šimonová Klára
Studijní obor
Personální management v průmyslových podnicích
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu vnímání značky zaměstnavatele externě a interně ve společnosti Conseq IM. Cílem teoretické části je na základě nastudované literatury a online článků vysvětlit a popsat problematiku brandingu a náboru, analyzovat trh, rozebrat podnikatelskou strategii a popsat marketingové trendy. Cílem praktické části je analyzovat vnímání značky zaměstnavatele jejími zaměstnanci. Mimo dotazníkový průzkum mezi zaměstnanci je praktická část zaměřena i na průzkum sociálních sítí. Závěr práce je věnován zhodnocení dotazníku a sociálních sítí a poté jsou navrženy vhodné kroky do budoucna vedoucí ke zlepšení vnímání značky.
 
The bachelor thesis is focused on the analysis of the perception of the employer's brand externally and internally at Conseq IM. The aim of the theoretical part is according to literature and online articles to describe and explain the issues of branding and recruitment, to analyse the market, to go into entrepreneurial strategy and to describe the trends of marketing. The goals of the practical part is to analyse the perception of the employer's brand by its employees. Apart from a questionnaire survey among employees, the practical part is also focused on social networking. The conclusion of the thesis is devoted to evaluation of the questionnaire and social networks and consequently proposed appropriate steps in the future leading to improvement of perception of the brand.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/76340
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (8.168Mb)
PRILOHA (7.483Mb)
POSUDEK (354.3Kb)
POSUDEK (1.090Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [311]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Branding města Rychnov nad Kněžnou 

    Autor: Michaličková Barbora; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Havránek Jan
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-08-22)
    Diplomová práce s názvem Branding města Rychnov nad Kněžnou pojednává o analýze města Rychnov nad Kněžnou z pohledu city brandingu, analyzuje hodnotu a případný potenciálu městské značky a následně představuje konkrétní ...
  • Budování regionálně a sektorově limitované značky v B2C 

    Autor: Daniela Brücknerová; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Sadílek Tomáš
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
    Bakalářská práce se zabývá tématem z oblasti marketingu. V teoretické části popi-suje vybraný sektor a nástroje brand managementu využitelné pro budování značky na lokálně a sektorově omezeném trhu B2C. V praktické části ...
  • Design značky jako součást marketingové strategie leteckých společností 

    Autor: Tilšar Martin; Vedoucí práce: Endrizalová Eva; Oponent práce: Melníková Lucia
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
    Tématem této práce je vizuální identita a budování značky v kontextu letecké dopravy. Vedle obecně uplatnitelných definic je poukazováno na výjimky a charakteristické oblasti přímo spojené s leteckou dopravou. Věnuje se ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV