Prohlížení Diplomové práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 225-244 z 413
-
Produkční řetězec pro stylizaci animací dle předlohy
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Fišer Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Ve své práci se zabývám vývojem zásuvného modulu pro aplikaci Adobe Photoshop, který využívá nástroj StyLit na stylizaci 3D renderů do uměleckého stylu podle jednoduché malby koule. Syntéza textur, kterou StyLit provádí, ... -
Progresivní konsistentní výpočty globálního osvětlení
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Progresivní metody výpočtu osvětlení
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Prostředí pro synchronizaci distribuovaných dat
; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Paulíček Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Prostředí pro vytváření jednoduchých logických her
; Vedoucí práce: Novák Petr; Oponent práce: Klíma Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Prototyp aplikace pro rychlé vyšetřování bezpečnostních incidentů
; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Macík Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)Analytici kybernetické bezpečnosti čelí velké výzvě, když vyšetřují bezpečnostní incidenty, ke kterým došlo v jejich podnikové síti. Velké množství dat je shromažďováno do platforem SIEM (software pro management bezpečnostních ... -
Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS
; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ... -
Prototypování dotykových uživatelských rozhraní v automobilech
; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)Tato práce se zabývá návrhem způsobů pro zjednodušení tvorby prototypů dotykových rozhraní automobilů. Na základě seznamu požadavků na vlastnosti takových prototypů jsem analyzovala několik technologií pro návrh uživatelských ... -
Přehrávač knih pro seniory se zrakovým postižením
; Vedoucí práce: Macík Miroslav; Oponent práce: Bureš Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)Tato práce se zabývá designem přehrávače knih pro seniory se zrakovým postižením. Více než polovina zrakově postižených je starší sedmdesáti let. Hlavním účelem navrhovaného zařízení je zpřístupnit slabozrakým a nevidomým ... -
Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine
; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Burýšek Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)Tato práce se věnuje stylizaci virtuálních scén na základě předloh pomocí algoritmu StyleBlit, který vytváří jedinečné nefotorealistické umělecké styly využitelné pro vykreslování virtuálních scén v reálném čase. Na základě ... -
Přepracování knihovny pro SubVersion v prostředí Smalltalk/X
; Vedoucí práce: Vraný Jan; Oponent práce: Kurš Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30) -
Převod dat z Google Earth do VRML
; Vedoucí práce: Žára Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Přibližný výpočet efektů globálního osvětlení na GPU
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Přibližný výpočet viditelnosti pro interaktivní metody globálního osvětlení
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Půjčovna sportovního náčiní
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Náplava Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh automatizované půjčovny sportovního vybavení s důrazem na maximální uživatelskou přívětivost. Cílem je rozvinout prvotní myšlenku půjčovny a vytvořit službu, která uživatelům oproti ... -
Realistické metriky 3D scén
; Vedoucí práce: Hendrich Jakub; Oponent práce: Janisch Jaromír
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Práce se zabývá analýzou složitosti scén ve 3D prostoru pomocí metrik. Hodnoty těchto metrik jsou porovnávány s výkonem algoritmů pro renderování scén. Výstupem práce je aplikace v jazyce C++, která dokáže nad zadanou ... -
Realistické zobrazování modelů vegetace v reálném čase
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Realistické zobrazování sněhu
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Vaňko Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30) -
Realistické zobrazování vodních ploch
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Tato práce se zaměřuje na realistické zobrazování hladiny převážně stojatých vodních ploch, tj. jezer a oceánů bez velkých vln. Možná využití jsou převážně ve filmovém průmyslu, jelikož simulátory a počítačové hry obvykle ... -
Replikace uživatelských dat
; Vedoucí práce: Kubr Jan; Oponent práce: Macejko Peter
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)