Půjčovna sportovního náčiní
Sports equipment rental service
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Jan Trávníček
Vedoucí práce
Míkovec Zdeněk
Oponent práce
Náplava Pavel
Studijní obor
Interakce člověka s počítačemStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh automatizované půjčovny sportovního vybavení s důrazem na maximální uživatelskou přívětivost. Cílem je rozvinout prvotní myšlenku půjčovny a vytvořit službu, která uživatelům oproti současné nabídce konkurence nabídne řešení lépe uspokojující jejich potřeby. Práce proto využívá metodiky uživatelsky orientovaného designu (z angl. user-centered design), které do všech fází vývoje zapojují uživatelskou zpětnou vazbu. Proces návrhu vychází z modelu J. J. Garretta, který rozděluje postup do pěti rovin. Práce začíná uživatelským výzkumem a analýzou stávajících řešení, z nichž vyplývají preference a potřeby potenciálních uživatelů. Na základě těchto poznatků a dalších diskuzí je formulována funkcionalita aplikace. Pomocí hierarchické analýzy úkolů jsou funkce následně uspořádány do obrazovek papírového prototypu. Tato první verze uživatelského rozhraní je testována s uživateli a upravena. Hlavním výstupem této práce je však prototyp vytvořený v nástroji Figma. Tento prototyp byl důkladně testován s uživateli a upraven tak, aby co nejlépe odpovídal jejich očekáváním a potřebám. This thesis focuses on the design of an automated sports equipment rental service with an emphasis on maximum user-friendliness. The aim is to develop the initial idea of the rental service and to create a product that will offer users a solution that better meets their needs than the current competitors. The work, therefore, uses user-centered design methodologies that incorporate user feedback into all stages of development. The design process is based on J. J. Garrett's model, which divides the process into five planes. The work begins with user research and analysis of existing solutions, which reveal the preferences and needs of potential users. The application's functionality is formulated based on these findings and further discussions. The functionalities are then organized into screens of a paper prototype using a hierarchical task analysis. This first version of the user interface is tested with users and modified. However, the main output of this work is the prototype created in Figma. This prototype has been thoroughly tested with users and modified to meet their expectations and needs best.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]