Přenos výtvarného stylu na 3D model s využitím Unreal Engine
Example-based Stylization of 3D Models Using Unreal Engine
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Mykola Isaiev
Vedoucí práce
Sýkora Daniel
Oponent práce
Burýšek Jiří
Studijní obor
Počítačová grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se věnuje stylizaci virtuálních scén na základě předloh pomocí algoritmu StyleBlit, který vytváří jedinečné nefotorealistické umělecké styly využitelné pro vykreslování virtuálních scén v reálném čase. Na základě analýzy algoritmu je navržena implementace pro Unreal Engine, jejíž výsledky jsou dále porovnány s výstupy jiných stylizačních algoritmu. This thesis is focused around the task of example-driven virtual scenes stylization, specifically on the StyleBlit algorithm, which enables the creation of unique non-photorealistic art styles that can be used for virtual scenes rendering in real time. The algorithm is studied and an implementation for Unreal Engine is proposed. The results of the implementation are evaluated against other stylization approaches.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]