Zobrazují se záznamy 115-134 z 396

    • Interaktivní vizualizace zvukového výstupu 

      Autor: Týč Ladislav; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sporka Adam
      Práce popisuje problematiku tvorby a nasazení multimediální aplikace, ve které jsou kombinovány přístupy z oboru počítačové grafiky, počítačového vidění a zpracování zvukového signálu. Cílem je vytvoření interaktivní ...
    • Interaktvní segmentace obrazu 

      Autor: Keller Jan; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • iOS aplikace pro vizualizaci geografických dat v rozšířené realitě 

      Autor: Michal Zajíc; Vedoucí práce: Vrábel Ján; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Tato práce se zabývá vývojem iOS aplikace, která slouží k vizualizaci různých geografických dat. Tato data mohou být zobrazena na 2D mapě nebo na 3D mapě v režimu rozšířené reality. Práce se zabývá všemi části vývoje této ...
    • iPad aplikace pro výuku irských tanců 

      Autor: Macoszek Ondřej; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Čepek Miroslav
      Cílem práce je navrhnout a implementovat iPad aplikaci pro výuku irských tanců. V rámci práce bude provedena rešerše metod pro detekci rychlosti hudby, detekci hudebních dob, pro změnu rychlosti hudby při zachování výšky ...
    • Jazyk pro definici uživatelského rozhraní 

      Autor: Hotovec Michal; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Sporka Adam
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní. Soustředí se na tvorbu prostřednictvím deklarativních modelů, zejména pak na deklarativní jazyk QML. Zjištěné znalosti jsou využity při návrhu ...
    • Jazyk pro definici uživatelského rozhraní 

      Autor: Hotovec Michal; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Sporka Adam
      Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafických uživatelských rozhraní. Soustředí se na tvorbu prostřednictvím deklarativních modelů, zejména pak na deklarativní jazyk QML. Zjištěné znalosti jsou využity při návrhu ...
    • Jednoduchá knihovna pro vrhání paprsků 

      Autor: Loucký Radek; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Jídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitek 

      Autor: Uršuľa Žákovská; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Richtr Radek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Hlavním cílem této práce je podívat se zblízka na jídlo a nápoje ve spojení s Virtuální realitou (VR). Jak dosáhnout tohoto propojení a jak to ovlivní náš celkový zážitek. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů, fiktivní ...
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Autor: Strnad Václav; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Klasifikace pohybu na základě nasnímaných pohybových dat 

      Autor: Strnad Václav; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Sedláček David
      Prostudujte známé metodiky klasifikace pohybu a navrhněte vlastní způsob identifikace vybrané škály pohybů v sekvenci dat na vstupu. Při návrhu se inspirujte článkem, který je součástí zadání. Vlastní návrh ověřte implementací ...
    • Klávesnice ExtBrain pro Android 

      Autor: Murin Radovan; Vedoucí práce: Novotný Tomáš; Oponent práce: Vořechovský Oldřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Knihovna funkcí odrazivosti povrchu 

      Autor: Nekola Jiří; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Knihovna pro vrhání paprsků v OpenGL 

      Autor: Kraus Petr; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Komplexní informační systém neziskové organizace 

      Autor: Koukal Vojtěch; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Mannová Božena
      Cílem této práce je navrhnout, vytvořit, nasadit a otestovat nový informační systém pro neziskovou organizaci Ekocentrum Podhoubí. Nyní používaný systém skládající se ze vzájemně izolovaných a nejednotně formátovaných ...
    • Komponentový přístup při tvorbě objektů herní knihovny 

      Autor: Štýs Martin; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)
    • Komunikační protokol pro VR systémy 

      Autor: Partyková Julie; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
    • Konfigurovatelný nástroj pro tvorbu syntetických dat 

      Autor: Tomáš Bubeníček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Neoral Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Při vyhodnocování funkcionality algoritmů z oboru počítačového vidění či při trénování nových algoritmů za pomocí metody strojového učení, velké množství algoritmů obsahujících dodatečné ground truth výstupy, které ...
    • Konverzační asistent pro chytrou domácnost 

      Autor: Rudolf Talácko; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Macek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato práce se zabývá návrhem konverzacního asistenta pro chytrou domácnost se zamerením na cílovou skupinu zrakove postižených osob a senioru. Za pomocí principu „User-Centered-Design“ je vytvoren prototyp konverzacního ...
    • Konverzační rozhraní pro sekundární úlohy během řízení vozidla 

      Autor: Lukáš Chvátal; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)
      Tato práce se zabývá interakcí s palubním počítačem automobilu pomocí konverzačního rozhraní s ohledem na cílovou skupinu seniorů. Hlavním cílem této práce je analyzovat chování seniorů při plnění sekundárních úkolů pomocí ...
    • Kvalitativní srovnání metod pro přenos výtvarného stylu 

      Autor: Kučera Michal; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      V této práci se věnuji současnému stavu techniky na poli metod pro přenos výtvarného stylu, popisuji přístup různých vědeckých skupin k řešení této problematiky a porovnávám vlastnosti jejich přístupů. Tuto studii rovněž ...