Zobrazují se záznamy 362-381 z 396

    • Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu 

      Autor: Nikodým Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření 

      Autor: Šimon Sedláček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ...
    • Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP 

      Autor: Šefčík Petr; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    • Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU 

      Autor: Dřínovský Tomáš; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity 

      Autor: Barák Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výuková aplikace pro předškolní děti 

      Autor: Tkadlecová Dagmar; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě 

      Autor: Jordan Moravenov; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní 

      Autor: Jakub Dřímal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace ve virtuální realitě a analyzuje její návrhové principy a ...
    • Výukový nástroj k testování stavových automatů 

      Autor: Severová Zdeňka; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Waszniowski Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení 

      Autor: Jaroslav Kravec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ...
    • Vzdálené uživatelské rozhraní pro VR systémy 

      Autor: Buk Tomáš; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
    • Vzdělávací hry ve virtuální realitě s vesmírnou tématikou 

      Autor: Okluský Ondřej; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)
      V této práci jsem se zaměřil na tvorbu vzdělávací hry ve virtuální realitě. Navrhl jsem abstraktní interakční vrstvu, která umožňuje snadný vývoj napříč různými zařízeními pro virtuální realitu. Implementoval jsem různé ...
    • Web SIGCHI komunity 

      Autor: Höger Tomáš; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Klíma Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Webová aplikace k plánování projektů pro trikovou a postprodukční firmu 

      Autor: Chvíla Ondřej; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Dubec Mario
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      Diplomová práce si bere za cíl vytvořit prototyp webové aplikace, která umožňuje plánování a vizualizaci dílčích prací na jednotlivých projektech pro trikovou a post-produkční firmu. Pomocí vhodné vizualizace a uživatelských ...
    • Webová aplikace pro analýzu a vizualizaci veřejných zakázek 

      Autor: Vampola Jakub; Vedoucí práce: Nečaský Martin; Oponent práce: Holubová Irena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Webová aplikace pro sběr a evaluaci dat ze vzdálených empirických uživatelských testů 

      Autor: Jan Oravec; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-24)
      Tento dokument popisuje přepracování existující statistické aplikace Sfinx, která sbírá data z uživatelských rozhraní, a vrací spočítané statistické přehledy které jsou užitečné pro získání vědeckých poznatků pro zvolené ...
    • Webová aplikace pro správu požadavků v systému pro sběr geodat davem 

      Autor: Šimon Kadlec; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Tato diplomová práce analyzuje požadavky pro sběr a ověřování chodníkových dat, které byly definovány v rámci projektu Cityplan a požadavky na aplikace sbírající data pomocí davu (crowdsourcing). Na základě analýzy je ...
    • Webová aplikace pro vizualizaci tabulkových dat 

      Autor: Zuzana Štětinová; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Pavlovec Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Tato diplomová práce diskutuje návrh a realizaci aplikace určené k vizualizaci tabulkových dat ve webovém prostředí. Aplikace slouží k vizualizaci tabulkových dat uživatele s kvantitativními i nominálními atributami a ...
    • Webový framework pro prezentaci dat na klientské straně 

      Autor: Procházka Kamil; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Šebek Jiří
      Tato práce si klade za cíl návrh a implementaci rozšíření knihovny AspectFaces, aby byla použitelná pro generování adaptivního, kontextově závislého metamodelu, přenositelného pomocí RESTových služeb. A samotné vytvoření ...
    • WheelGo: Plánovač tras pro vozíčkáře 

      Autor: Nuc Martin; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-30)