Webová aplikace k plánování projektů pro trikovou a postprodukční firmu
Web application for project planning of special effects and post-production company
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Chvíla Ondřej
Vedoucí práce
Míkovec Zdeněk
Oponent práce
Dubec Mario
Studijní obor
Interakce člověka s počítačemStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce si bere za cíl vytvořit prototyp webové aplikace, která umožňuje plánování a vizualizaci dílčích prací na jednotlivých projektech pro trikovou a post-produkční firmu. Pomocí vhodné vizualizace a uživatelských požadavků, které byly sesbírány pomocí kvalitativních metod byl vytvořen low-fidelity prototyp. Ten byl následně otestován přímo uživateli. Na základě nálezů a doporučení z testování byl vytvořen high fidelity prototyp, který využíval cílové technologie. Za účelem výběru vhodných technologií byla provedena analýza. Tento prototyp byl posléze také testován s uživateli a výsledky tohoto testování budou použity pro budoucí vývoj webové aplikace. Z výsledků je zřejmé, že uživatelé potřebují komplexní systém, který umožňuje velkou variabilitu pro jednotlivé projekty. The purpose of the thesis is to create a prototype of a web application that allows planning and visualization of tasks on particular projects for the trick and post-production company. Using a suitable visualization and user requirements that were collected using qualitative methods, a low-fidelity prototype was created, which was user tested. Based on the findings and recommendations, a high-fidelity prototype was developed using final technologies. Selection of suitable technologies has been analyzed. This prototype was then also user tested and the results of this test will be used for future development of the web application. Results of user testing showed that users need a complex system that allows great variability for individual projects.
Kolekce
- Diplomové práce - 13139 [413]