Zobrazují se záznamy 280-299 z 396

    • Simulace vodní hladiny pomocí vlnových částic 

      Autor: Mikeš Daniel; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      Při vykreslování velkých vodních ploch v reálném čase, je zapotřebí efektivní metody k reprezentaci tohoto jevu. Tato diplomová práce popisuje metodu pro interaktivní simulaci vodních ploch pomocí metody \emph{vlnových ...
    • Skripty pro tvorbu animační kostry 

      Autor: Smetana Radek; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Berka Roman
      Tato práce se do hloubky zabývá přípravou počítačového modelu pro animaci. Tento proces, který je přítomný při vzniku téměř všech počítačových efektů, je ve světě známý jako rigging. Předmětem této práce je seznámit čtenáře ...
    • Sledování reálných objektů ve virtuální realitě 

      Autor: Filip Suchý; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kučera Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených ...
    • Sledování více uživatelů VR světa ve sdíleném fyzickém prostoru 

      Autor: Isabella Skořepová; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žákovská Uršula
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Tato práce představuje návrh a implementaci komplexního systému pro vytváření víceuživatelských zážitků ve virtuální realitě (VR). Práce se primárně zaměřila na vývoj pluginu založeného na enginu OpenXR se zvláštním důrazem ...
    • Snímání pohybu pomocí systému Kinect 

      Autor: Stolař Petr; Vedoucí práce: Buriánek Jan; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-01-30)
    • Software pro podporu procesů v projektově orientovaných firmách 

      Autor: Beleščák Jakub; Vedoucí práce: Řimnáč Martin; Oponent práce: Špánek Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Softwarová implementace konceptu Battlespace on Demand 

      Autor: Salamon Pavel; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Kopřiva Štěpán
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Společenská hra ve virtuální realitě s využitím prvků arteterapie 

      Autor: Tereza Preislerová; Vedoucí práce: Žákovská Uršula; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat společenskou hru ve virtuální realitě, která by využívala výtvarnou tvorbu jako hlavní herní mechaniku a příznivě působila na skupinovou dynamiku hráčů. Inspirace byla čerpána ...
    • Správa integritních omezení ontologií 

      Autor: Rezler Michal; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Křemen Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Správa velkých dat z dopravních senzorů pomocí jejich vizualizace 

      Autor: Lucia Semanová; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Hrubý Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-15)
      Cílem této práce je implementovat prototyp systému pro vizualizaci a správu dopravních senzorů. Za účelem návrhu prototypu byl proveden uživatelský výzkum se zkušenými dopravními inženýry a analýza stávajících komerčních ...
    • Správce informací o projektech 

      Autor: Průcha Martin; Vedoucí práce: Macek Ondřej; Oponent práce: Novotný Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Statická analýza kódu 

      Autor: Nguyen Radek; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Hanusová Naděžda
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Strukturování a opětovné použití znalostí v systému Theorema 

      Autor: Sacha Marek; Vedoucí práce: Buchberger Bruno; Oponent práce: Demlová Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Stylizace fotografie pomocí simulace malby 

      Autor: Jan Lazarek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Mould David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Předmětem této práce je zkoumání metod a návrh automatizace postupů umožňujících stylizaci fotografie do digitální malby. Předlohou tohoto projektu je tvorba a proces vzniku děl grafika specializujícího se na digitální ...
    • Stylizace portrétu na GPU s využitím výtvarné předlohy 

      Autor: Marek Nechanský; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce se zabývá studiem technik stylizace obrazu, které umožňují replikovat umělecký styl a použít jej na vlastní obraz. Velmi bohatá větev tohoto zaměření je přenos stylu portrétů z jednoho obrazu na druhý. Cílem ...
    • Syntéza obrazu pro virtuální realitu ve vysokém rozlišení s využitím změřených dat odrazivosti 

      Autor: Patrik Schiller; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Filip Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-08)
      Práce se zaměřuje na implementaci real-time rendereru určeného pro náhlavní soupravu virtuální reality XTAL 8K, umožňující zkoumání vizuálních vlastností povrchů 3D objektů reprezentovaných komprimovanými BTF daty. Renderer ...
    • Systém dispečerského řízení a sběru dat v těžebním průmyslu 

      Autor: Látal Tomáš; Vedoucí práce: Řezáč Martin; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Systém informačních displejů na platformě ARM9 

      Autor: Grajciar Ivan; Vedoucí práce: Holas Tomáš; Oponent práce: Selecký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Systém na sledování výroby 

      Autor: Herzán Jan; Vedoucí práce: Hanzálek Zdeněk; Oponent práce: Potoček Blahoslav
      Tato práce je věnována problematice MES systémů. V teoretické části se práce zabývá jednotlivými funkcemi systému a jejich použitím v praxi. Dále pojednává o propojení s jinými systémy, které se podílejí na spravování ...
    • Systém na výuku transformací 

      Autor: Folta Michal; Vedoucí práce: Felkel Petr; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Geometrické transformace jsou v počítačové grafice velmi důležité. Pro řadu lidí je však velkým problémem jim porozumět, což dokládá i velké množství tištěných publikací a tutoriálů na toto téma. Většina z nich trpí společným ...