ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Diplomové práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sledování reálných objektů ve virtuální realitě

Real object tracking in Virtual Reality

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Filip Suchý
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Kučera Michal
Studijní obor
Interakce člověka s počítačem
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených v herním enginu Unity. Výkon a přesnost trackovacího systému by měly být vhodné pro VR aplikace. Uživatelé by měli cítit objekty reálného světa na pozicích, kde je vidí ve VR.
 
The goal of this Master's thesis is to provide easy to use real-time tracking system for casual objects in the real world such as pen and ruler. This tracking system has to be integrable into VR applications created in the Unity game engine. The performance and precision of the tracking system should be suitable for VR applications. Users should feel real objects in positions where they see them in VR.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95329
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (37.46Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (42Mb)
PRILOHA (30.06Mb)
POSUDEK (65.35Kb)
POSUDEK (668.0Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13139 [428]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV