Sledování reálných objektů ve virtuální realitě
Real object tracking in Virtual Reality
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Filip Suchý
Supervisor
Sedláček David
Opponent
Kučera Michal
Field of study
Interakce člověka s počítačemStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout snadno použitelný trackovací systém pro běžné objekty v reálném světě jako jsou pero a pravítko. Tento trackovací systém musí být integrovatelný do VR aplikací vytvořených v herním enginu Unity. Výkon a přesnost trackovacího systému by měly být vhodné pro VR aplikace. Uživatelé by měli cítit objekty reálného světa na pozicích, kde je vidí ve VR. The goal of this Master's thesis is to provide easy to use real-time tracking system for casual objects in the real world such as pen and ruler. This tracking system has to be integrable into VR applications created in the Unity game engine. The performance and precision of the tracking system should be suitable for VR applications. Users should feel real objects in positions where they see them in VR.
View/ Open
Collections
- Diplomové práce - 13139 [419]