Zobrazují se záznamy 20072-20091 z 58654

    • Marketingová strategie v oční optice 

      Autor: Marušáková Simona; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Lešták Ján
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-08-26)
    • Marketingová strategie v oční optice 

      Autor: Marušáková Simona; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Lešták Ján
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-07-25)
      Hlavním cílem této diplomovépráce jezpracování novémarketingové strategieprospolečnostDR. OPTIK, snáslednou implementací do očních optik. Prvníčást je věnována teoretickémuzákladupopisujícímumarketingovýmix, marketingovénástroje, ...
    • Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku 

      Autor: Radová Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Zárybnická Jana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)
      Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ...
    • Marketingová studie developerského projektu 

      Autor: Kořený Adam; Vedoucí práce: Hromada Eduard
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingová studie v pivovaru MMX 

      Autor: Hána Václav; Vedoucí práce: Rejf Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
    • Marketingová studie v podniku IMA, s.r.o. 

      Autor: Hora Pavel; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Martinovský Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-29)
      Bakalářská práce je marketingovou studií aplikovanou v konkrétním podniku a jejím cílem je, skrze definování teoretických pojmů marketingu a následnou analýzu aktuální situace tohoto podniku, dospět až k jednotlivým návrhům ...
    • Marketingová studie ve spol. GYNCENTRUM, spol. s r.o. 

      Autor: Mungenga Jolyon; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Martinovský Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-25)
    • Marketingová studie ve společnosti Selgen, a.s. 

      Autor: Maternová Marcela; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Horčička Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)
      Tato bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku SELGEN, a. s., působící v oblasti zemědělství. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení celkového marketingu firmy. Dále se ...
    • Marketingová studie vybraného podniku 

      Autor: Ondřej Váňa; Vedoucí práce: Horejc Jan; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je analýza stavu marketingu ve vybraném podniku SMIP s.r.o. a návrh nových aktivit pro zlepšení situace. Analýza bude sledovat stav marketingu podniku a okolní vlivy. Výsledkem práce bude návrh ...
    • Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice 

      Autor: Včeláková Marie; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)
    • Marketingové analýzy ve stavebnictví 

      Autor: Svoboda David; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Zdebor Michael
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-04)
      Diplomová práce se zabývá využitím marketingových analýz ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiku marketingu, stanovení marketingových ...
    • Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje 

      Autor: Natálie Lesse; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ...
    • Marketingové komunikační nástroje 

      Autor: Holubec Ondřej; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)
      Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ...
    • Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence 

      Autor: Jáchym Šebl; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ...
    • Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o. 

      Autor: Leová Mai Anh; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vu Tuan Anh
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)
      Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ...
    • Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů 

      Autor: Li Vadim; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27)
    • Marketingové plánování v podniku 

      Autor: Jílek Jan; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
    • Marketingové plánování ve stavebním podniku 

      Autor: Štovčíková Zuzana; Vedoucí práce: Frková Jana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-20)
    • Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o. 

      Autor: Pavlíček Martin; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ...
    • Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu 

      Autor: Martin Kubát; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...