Prohlížení dle názvu
Zobrazují se záznamy 20072-20091 z 58654
-
Marketingová strategie v oční optice
; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Lešták Ján
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-08-26) -
Marketingová strategie v oční optice
; Vedoucí práce: Rosenlacher Pavel; Oponent práce: Lešták Ján
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2014-07-25)Hlavním cílem této diplomovépráce jezpracování novémarketingové strategieprospolečnostDR. OPTIK, snáslednou implementací do očních optik. Prvníčást je věnována teoretickémuzákladupopisujícímumarketingovýmix, marketingovénástroje, ... -
Marketingová strategie vybraného průmyslového podniku
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Zárybnická Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-08-30)Cílem této diplomové práce je analýza, vyhodnocení a doporučení marketingové strategie vybrané společnosti. Záměrem této práce je rovněž navrhnout vylepšení postupů, aby bylo možné se včas vyvarovat chyb, případně včas a ... -
Marketingová studie developerského projektu
; Vedoucí práce: Hromada Eduard
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Marketingová studie v pivovaru MMX
; Vedoucí práce: Rejf Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01) -
Marketingová studie v podniku IMA, s.r.o.
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Martinovský Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-29)Bakalářská práce je marketingovou studií aplikovanou v konkrétním podniku a jejím cílem je, skrze definování teoretických pojmů marketingu a následnou analýzu aktuální situace tohoto podniku, dospět až k jednotlivým návrhům ... -
Marketingová studie ve spol. GYNCENTRUM, spol. s r.o.
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Martinovský Václav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-25) -
Marketingová studie ve společnosti Selgen, a.s.
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Horčička Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-31)Tato bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení podniku SELGEN, a. s., působící v oblasti zemědělství. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení celkového marketingu firmy. Dále se ... -
Marketingová studie vybraného podniku
; Vedoucí práce: Horejc Jan; Oponent práce: Uličná Štěpánka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Cílem této bakalářské práce je analýza stavu marketingu ve vybraném podniku SMIP s.r.o. a návrh nových aktivit pro zlepšení situace. Analýza bude sledovat stav marketingu podniku a okolní vlivy. Výsledkem práce bude návrh ... -
Marketingové aktivity vybraných mobilních operátorů v České Republice
; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Surynek Alois
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02) -
Marketingové analýzy ve stavebnictví
; Vedoucí práce: Měšťanová Dana; Oponent práce: Zdebor Michael
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-04)Diplomová práce se zabývá využitím marketingových analýz ve stavebnictví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na základní charakteristiku marketingu, stanovení marketingových ... -
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování ... -
Marketingové komunikační nástroje
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Koťátková Stránská Pavla
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-19)Tato bakalářská práce pojednává o jednotlivých marketingových komunikačních nástrojích běžně užívaných právnickými subjekty a v podnikatelských společnostech. Získané znalosti jsou aplikovány ke zlepšení marketingové ... -
Marketingové nástroje v oboru umělé inteligence
; Vedoucí práce: Zmatlík Jiří; Oponent práce: Maga Dušan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Cílem této práce je zmapovat oblast umělé inteligence marketingu jak z jeho historického, tak především současného a budoucího pohledu. Nejprve teoretickým vymezením základních pojmů, následně detailním zabýváním se polemikou ... -
Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o.
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Vu Tuan Anh
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-04)Předmětem bakalářské práce "Marketingové plánování podniku Freshland, s.r.o." je zaměření na marketingové plánování a především na marketingový plán nezbytný pro úspěšné řízení firmy, analyzování marketingového plánování ... -
Marketingové plánování na českém trhu v segmentu luxusních automobilů
; Vedoucí práce: Rejf Libor; Oponent práce: Cupalová Soňa
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-27) -
Marketingové plánování v podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Zavadil Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28) -
Marketingové plánování ve stavebním podniku
; Vedoucí práce: Frková Jana; Oponent práce: Kadeřábková Božena
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-01-20) -
Marketingové řízení ve společnosti Premiere Cinemas s.r.o.
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti v zábavním průmyslu. Jedná se o společnost Premiere Cinemas s.r.o., která provozuje síť multikin na území České republiky. Tato práce je zaměřena na její ... -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Skokanová Dagmar
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním marketingových strategií firem Lidl ČR a Penny Market ČR. V teoretické části budou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingu, jejichž pochopení je potřebné pro další práci ...