ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra biomedicínské techniky
  • Diplomové práce - 17110
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra biomedicínské techniky
  • Diplomové práce - 17110
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingová strategie v oční optice

Marketing strategy in eye optics

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Marušáková Simona
Vedoucí práce
Rosenlacher Pavel
Oponent práce
Lešták Ján
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictví
Studijní program
Biomedicínská a klinická technika
Instituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské techniky
Obhájeno
2014-08-25



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním cílem této diplomovépráce jezpracování novémarketingové strategieprospolečnostDR. OPTIK, snáslednou implementací do očních optik. Prvníčást je věnována teoretickémuzákladupopisujícímumarketingovýmix, marketingovénástroje, marketingový výzkuma podstatnějšíčást je zaměřena na řízení vztahu se zákazníkema vztahu sveřejností. Praktická část je věnována provedení marketingového průzkumuformoudotazníkovéhošetřenína očních optikách a zpracovánímarketingových analytických nástrojů jako je SWOT analýzy, PEST analýza a Porterův model. Závěrem této diplomové práce je začlenění navrhované marketingovéstrategii do očních optik.
 
The main goal of this diploma thesis is to processthe new marketing strategy for the company named: - Dr. Optik - followed by implementation in others ophthalmic optics. The first part is devoted to theoretic basic describingmarketing mix, marketing tools, marketing research and large part is focused on customer relationship management and public relations. Practical part consist the implementation of a marketing research by questionnaire surfy onophthalmic optics and processing of marketing analysis tools such as: SWOT anlysis, PEST analysis and Porter`s model. The conclusion ofthis diplomathesisis to incorporate the proposed marketing strategy in ophthalmic optics.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/75353
Kolekce
  • Diplomové práce - 17110 [1122]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV