Marketingová strategie v oční optice
Marketing strategy in eye optics
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Marušáková Simona
Vedoucí práce
Rosenlacher Pavel
Oponent práce
Lešták Ján
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2014-08-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této diplomovépráce jezpracování novémarketingové strategieprospolečnostDR. OPTIK, snáslednou implementací do očních optik. Prvníčást je věnována teoretickémuzákladupopisujícímumarketingovýmix, marketingovénástroje, marketingový výzkuma podstatnějšíčást je zaměřena na řízení vztahu se zákazníkema vztahu sveřejností. Praktická část je věnována provedení marketingového průzkumuformoudotazníkovéhošetřenína očních optikách a zpracovánímarketingových analytických nástrojů jako je SWOT analýzy, PEST analýza a Porterův model. Závěrem této diplomové práce je začlenění navrhované marketingovéstrategii do očních optik. The main goal of this diploma thesis is to processthe new marketing strategy for the company named: - Dr. Optik - followed by implementation in others ophthalmic optics. The first part is devoted to theoretic basic describingmarketing mix, marketing tools, marketing research and large part is focused on customer relationship management and public relations. Practical part consist the implementation of a marketing research by questionnaire surfy onophthalmic optics and processing of marketing analysis tools such as: SWOT anlysis, PEST analysis and Porter`s model. The conclusion ofthis diplomathesisis to incorporate the proposed marketing strategy in ophthalmic optics.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]