ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje

Marketing Behavior of Generation X, Y, Z with Respect to Sustainable Development

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Natálie Lesse
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování a přístupu jednotlivých generací z hlediska trvale udržitelného rozvoje při nákupu i v obecném pojetí. Teoretická část se věnuje marketingovým strategiím vycházejících z marketingového mixu, dále trvale udržitelnému rozvoji a generacím X, Y a Z. Praktická část je následně zaměřena na jednotlivé generace a jejich postoje, vnímání a rozdílnosti v přístupu k udržitelným značkám a produktům. Pro naplnění cíle práce byl proveden výzkum na základě kvantitativního dotazníkového šetření. Snahou bylo prozkoumat výzkumné předpoklady vyplývající ze zpracované teorie a některé části poté porovnat s americkou studií, zaměřenou na toto téma.
 
The subject of the bachelor thesis is the theoretical and empirical mapping of the marketing behavior of three generations X, Y and Z in the field of sustainable development. The aim of this work is to explore and analyze possible similarities and differences in the behavior and approach of individual generations in terms of sustainable development in purchasing and in general. The theoretical part deals with marketing strategies based on the marketing mix, sustainable development and generations X, Y and Z. The practical part is then focused on individual generations and their attitudes, perceptions and differences in approach to sustainable brands and products. Research was conducted on the basis of a quantitative questionnaire survey to fulfill the aim of the work. The aim was to examine the research assumptions arising from the theory and then compare some parts with an American study, focused on this topic.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87934
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.437Mb)
PRILOHA (5.316Mb)
POSUDEK (131.7Kb)
POSUDEK (648.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV