Zobrazují se záznamy 415-434 z 1203

    • Marketingový plán restaurace s cukrárnou 

      Autor: Nováková Marie; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti ...
    • Marketingový plán Společenského a vzdělávacího centra Kdyně 

      Autor: Říhová Věra; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Bobek Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán společnosti Sibiřské dřevo s.r.o. 

      Autor: Bartkute Inna; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Marketingový plán studentské formule: eForce FEE Prague Formula 

      Autor: Faltysová Anna; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Kosina Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro studentský tým elektrické formule eForce FEE Prague Formula na probíhající sezónu 2017/2018. Na úvod jsou uvedeny informace o soutěži Formula Student a o ...
    • Marketingový plán v oblasti služeb 

      Autor: Kápl Tomáš; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán vinotéky 

      Autor: Symonová Michaela; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)
      Diplomová práce s názvem ,,Marketingový plán vinotéky" je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je zprvu marketingové plánování zasazeno do kontextu marketingového řízení. ...
    • Marketingový plán vybrané organizace 

      Autor: Barešová Štěpánka; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)
      Cílem této práce je sestavení marketingového plánu konkrétní společnosti pro následující rok. Tato společnost se zaměřuje na výrobu a prodej luxusních skleněných instalací a dekorativních svítidel do celého světa. Teoretická ...
    • Marketingový plán vybrané organizace 

      Autor: Hübnerová Kateřina; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Dobrucká Lucia
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)
      Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je nazvána teoretickou a zaměřuje se na shrnutí základních znalostí nezbytných pro tvorbu marketingového plánu. Jedná se především o poznatky z oblasti situačních ...
    • Marketingový výzkum - Mystery Shopping 

      Autor: Vaňková Karolína; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Franková Elizabeth
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- ...
    • Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping 

      Autor: Lucie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)
      Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ...
    • Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin 

      Autor: Valášková Simona; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-28)
      Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele ...
    • Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin 

      Autor: Valášková Simona; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-28)
      Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele ...
    • Materiálové trendy v automobilovém průmyslu reflektující uhlíkovou stopu výrobků 

      Autor: Annette Škodová; Vedoucí práce: Valach Jaroslav; Oponent práce: Indráková Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)
      Bakalářská práce zkoumá momentálně velmi řešené téma ekologie, životní prostředí, emise a uhlíkovou stopu. Na tyto témata reaguje jeden z největších hráčů na trhu, a to automobilový průmysl. Ten se snaží přicházet s ...
    • Mentoring v průběhu adaptace zaměstnance v organizaci X 

      Autor: Ester Drechslerová; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Toupalová Kateřina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)
      Bakalářská práce se zabývá mentoringem v průběhu adaptace zaměstnance. V teoretické části je popsána adaptace a vzdělávání zaměstnanců. Praktická část představuje firmu Retail Fashion s.r.o. a popisuje procesy vzdělávání ...
    • Meranie zákazníckej spokojnosti v spoločnosti Chep CZ, s.r.o. 

      Autor: Oto Rodák; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-02)
      Diplomová práca sa venuje monitorovaniu a meraniu zákazníckej spokojnosti. V teoretickej časti vysvetľuje problematiku a popisuje súvislosti medzi spokojnosťou a lojálnosťou zákazníkov a zároveň objasňuje jednotlivé ...
    • Metodika implementace TISAX pro dodavatele automobilového průmyslu 

      Autor: Lenka Králová; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jemala Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout metodiku implementace TISAX® pro dodavatele z oblasti automobilového průmyslu tak, aby tento systém a jeho udržování garantovaly maximální kybernetickou bezpečnost informací a dat. ...
    • Metodika prognózování poptávky 

      Autor: Vyskočilová Tereza; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Rosolová Dana
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Metodika založení chráněné dílny 

      Autor: Bumbálek Zdeněk; Vedoucí práce: Spirit Michal; Oponent práce: Stránský Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Metodika zavedení filozofie Kaizen do podniku 

      Autor: Kubíček Jan; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Halíř Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Metody a aspekty zpracování informací v kvalitativním marketingovém výzkumu 

      Autor: Brůna Jiří; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)