Prohlížení katedra managementu dle názvu
Zobrazují se záznamy 415-434 z 1203
-
Marketingový plán restaurace s cukrárnou
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Cupal Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti ... -
Marketingový plán Společenského a vzdělávacího centra Kdyně
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Bobek Milan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Marketingový plán společnosti Sibiřské dřevo s.r.o.
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Kukliš Igor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14) -
Marketingový plán studentské formule: eForce FEE Prague Formula
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Kosina Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)Bakalářská práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro studentský tým elektrické formule eForce FEE Prague Formula na probíhající sezónu 2017/2018. Na úvod jsou uvedeny informace o soutěži Formula Student a o ... -
Marketingový plán v oblasti služeb
; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Marketingový plán vinotéky
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-06)Diplomová práce s názvem ,,Marketingový plán vinotéky" je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce je zprvu marketingové plánování zasazeno do kontextu marketingového řízení. ... -
Marketingový plán vybrané organizace
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Štěpánek Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Cílem této práce je sestavení marketingového plánu konkrétní společnosti pro následující rok. Tato společnost se zaměřuje na výrobu a prodej luxusních skleněných instalací a dekorativních svítidel do celého světa. Teoretická ... -
Marketingový plán vybrané organizace
; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Dobrucká Lucia
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-02)Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je nazvána teoretickou a zaměřuje se na shrnutí základních znalostí nezbytných pro tvorbu marketingového plánu. Jedná se především o poznatky z oblasti situačních ... -
Marketingový výzkum - Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Franková Elizabeth
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Cílem bakalářské práce je seznámení s marketingovým výzkumem a především s konkrétní vý-zkumnou metodou, která nese název Mystery shopping. Dalším účelem je zhodnocení kvality poskytovaných služeb ve vybraných restauracích- ... -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Švihlíková Svatava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-19)Cílem bakalářské práce je provedení marketingového výzkumu pomocí metody Mystery Shopping a vyhodnocení kvality nabízených služeb a přístup zaměstnanců ve vybraných bankovních institucích. Přínosem bakalářské práce je ... -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin
; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-28)Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele ... -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin
; Vedoucí práce: Vávra Oldřich; Oponent práce: Horová Olga
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-28)Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat situaci na trhu bezlaktózových výrobků v České republice a zvyklosti spotřebitele na tomto trhu. V práci se snažím porozumět nákupnímu chování a identifikuji názory spotřebitele ... -
Materiálové trendy v automobilovém průmyslu reflektující uhlíkovou stopu výrobků
; Vedoucí práce: Valach Jaroslav; Oponent práce: Indráková Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-11)Bakalářská práce zkoumá momentálně velmi řešené téma ekologie, životní prostředí, emise a uhlíkovou stopu. Na tyto témata reaguje jeden z největších hráčů na trhu, a to automobilový průmysl. Ten se snaží přicházet s ... -
Mentoring v průběhu adaptace zaměstnance v organizaci X
; Vedoucí práce: Šimonová Klára; Oponent práce: Toupalová Kateřina
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-05)Bakalářská práce se zabývá mentoringem v průběhu adaptace zaměstnance. V teoretické části je popsána adaptace a vzdělávání zaměstnanců. Praktická část představuje firmu Retail Fashion s.r.o. a popisuje procesy vzdělávání ... -
Meranie zákazníckej spokojnosti v spoločnosti Chep CZ, s.r.o.
; Vedoucí práce: Skokanová Dagmar; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-02)Diplomová práca sa venuje monitorovaniu a meraniu zákazníckej spokojnosti. V teoretickej časti vysvetľuje problematiku a popisuje súvislosti medzi spokojnosťou a lojálnosťou zákazníkov a zároveň objasňuje jednotlivé ... -
Metodika implementace TISAX pro dodavatele automobilového průmyslu
; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)Cílem této diplomové práce je navrhnout metodiku implementace TISAX® pro dodavatele z oblasti automobilového průmyslu tak, aby tento systém a jeho udržování garantovaly maximální kybernetickou bezpečnost informací a dat. ... -
Metodika prognózování poptávky
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Rosolová Dana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14) -
Metodika založení chráněné dílny
; Vedoucí práce: Spirit Michal; Oponent práce: Stránský Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08) -
Metodika zavedení filozofie Kaizen do podniku
; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Halíř Zbyněk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13) -
Metody a aspekty zpracování informací v kvalitativním marketingovém výzkumu
; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Joudalová Barbora
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)