Marketingový plán vybrané organizace
The marketing plan of the selected organization
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hübnerová Kateřina
Vedoucí práce
Joudalová Barbora
Oponent práce
Dobrucká Lucia
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je nazvána teoretickou a zaměřuje se na shrnutí základních znalostí nezbytných pro tvorbu marketingového plánu. Jedná se především o poznatky z oblasti situačních analýz, strategického marketingu a tvorby marketingového mixu. Druhá část práce je nazvána praktickou a zabývá se tvorbou samotného marketingového plánu pro vybranou organizaci. Byla provedena situační analýza, na jejímž základě byly zmapovány silné a slabé stránky společnosti, ale také příležitosti a hrozby. Dále byla prozkoumána konkurence v daném odvětví. Na základě segmentace a tržního cílení byl zvolen klíčový segment, pro nějž byl sestavován marketingový mix. Cílem práce je na základě získaných dat vytvořit marketingový plán na jeden rok pro vybranou organizaci. Cílem marketingového plánu je modifikace cenové nabídky outsourcingu mezd a zvýšení povědomí o organizaci. The diploma thesis is divided into two parts. The first part is titled as the theory focused on summarizing the basic knowledge which is necessary for creating a marketing plan. Primarily it is about knowledges from situational analysis area such as: strategic marketing and creating marketing mix. The second part is titled as the practical and deals with the creation of actual marketing plan for the selected organization. The situational analysis was conducted on the foundation which was mapped strengths and weaknesses of the selected company and, also an opportunities and threats. Further the competition the competition on the market. Based on the segmentation and market targeting was chosen the key segment for which was compiled the marketing mix. Main goal of the diploma thesis is to create a marketing plan for one year, based on the obtained data for the selected organization. The purpose of the marketing plan is an offer price modification of the payroll outsourcing and increase the brand awareness about the organization.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...