Metody a aspekty zpracování informací v kvalitativním marketingovém výzkumu
Methods and aspects of information processing in qualitative marketing research.
Type of document
diplomová práceAuthor
Brůna Jiří
Supervisor
Horová Olga
Opponent
Joudalová Barbora
Field of study
Podnikání a management v průmysluStudy program
Podnikání a komerční inženýrství v průmysluInstitutions assigning rank
Masarykův ústav vyšších studiíDefended
2011-06-21 00:00:00.0Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Show full item recordView/ Open
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]
The following license files are associated with this item: