Zobrazují se záznamy 352-371 z 396

    • Vytváření hloubkových map ve vysokém rozlišení 

      Autor: Kříž Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Diplomová práce se zabývá supersamplingem, metodou pro zvětření počtu vzorků, hloubkových map. Práce se zabývá existujícími implementacemi a algoritmy, které tyto implementace používají. Dále se práce zaměřuje na porovnání ...
    • Vytvoření mobilní aplikace pro podporu učení a ověřování znalostí 

      Autor: Aneta Steimarová; Vedoucí práce: Demlová Marie; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Diplomová práce představuje návrh mobilní aplikace, určené pro podporu učení se matematických předmětů, určené pro studenty Českého vysokého učení technického v Praze. Návrh mobilní aplikace vychází z doporučené literatury ...
    • Využití AR v muzejnictví pro správu expozice 

      Autor: Dominik Truong; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Cironis Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-24)
      Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro správu muzejních expozic. S využitím technologií rozšířené reality umožňuje aplikace vytvářet SLAM modely, do nichž je možné vkládat interaktivní obsah a sdílet ho ...
    • Využití aspektově-orientovaného přístupu pro tvorbu adaptivních uživatelských rozhraní 

      Autor: Turek Tomáš; Vedoucí práce: Černý Tomáš; Oponent práce: Macík Miroslav
      Tato diplomová práce se zabývá využitím aspektově-orientovaného přístupu pro tvorbu adaptivních uživatelských rozhraní a využitím tohoto přístupu s frameworky a doménově specifickými jazyky pro tvorbu uživatelských rozhraní. ...
    • Využití čichu pro zlepšení prostorové orientace zrakově postižených 

      Autor: Pavla Křivanová; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)
      Cílem této práce je výzkum využití čichu pro zlepšení prostorové orientace zrakově postižených uživatelů. Prvním krokem bylo provedení explorativního výzkumu s naší cílovou skupinou. Následovala analýza čichu, čichových ...
    • Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU 

      Autor: Trusková Hana; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Využití hustého mračna bodů pro lokalizaci ve vnitřních prostorách 

      Autor: Anna Zderadičková; Vedoucí práce: Polic Michal; Oponent práce: Sattler Torsten
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-24)
      Přesná a robustní lokalizace je důležitá v mnoha aplikacích jako například rozšířena realita nebo navigace robotů. Nejmodernější přístupy založené na lokalizaci pomocí fotografií poskytují odhad pozice, který je přesný. ...
    • Využití knihovny OpenCL pro urychlení metody sledování paprsků 

      Autor: Hradský Pavel; Vedoucí práce: Mikšík Miroslav; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci 

      Autor: Altman Tomáš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map 

      Autor: Hanák Martin; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu 

      Autor: Nikodým Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření 

      Autor: Šimon Sedláček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ...
    • Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP 

      Autor: Šefčík Petr; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
    • Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU 

      Autor: Dřínovský Tomáš; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity 

      Autor: Barák Tomáš; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výuková aplikace pro předškolní děti 

      Autor: Tkadlecová Dagmar; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě 

      Autor: Jordan Moravenov; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ...
    • Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní 

      Autor: Jakub Dřímal; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)
      Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace ve virtuální realitě a analyzuje její návrhové principy a ...
    • Výukový nástroj k testování stavových automatů 

      Autor: Severová Zdeňka; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Waszniowski Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení 

      Autor: Jaroslav Kravec; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)
      Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ...