Prohlížení Diplomové práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 371-390 z 413
-
Využití čichu pro zlepšení prostorové orientace zrakově postižených
; Vedoucí práce: Palivcová Dominika; Oponent práce: Malý Ivo
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Cílem této práce je výzkum využití čichu pro zlepšení prostorové orientace zrakově postižených uživatelů. Prvním krokem bylo provedení explorativního výzkumu s naší cílovou skupinou. Následovala analýza čichu, čichových ... -
Využití hierarchií paprsků pro ray tracing na GPU
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Havran Vlastimil
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Využití hustého mračna bodů pro lokalizaci ve vnitřních prostorách
; Vedoucí práce: Polic Michal; Oponent práce: Sattler Torsten
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-01-24)Přesná a robustní lokalizace je důležitá v mnoha aplikacích jako například rozšířena realita nebo navigace robotů. Nejmodernější přístupy založené na lokalizaci pomocí fotografií poskytují odhad pozice, který je přesný. ... -
Využití knihovny OpenCL pro urychlení metody sledování paprsků
; Vedoucí práce: Mikšík Miroslav; Oponent práce: Hapala Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Využití těsných obálek pro hierarchie obalových těles
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)Tato práce se zabývá metodami stavby hierarchie obálek (BVH), které jsou využitelné v algoritmech sledování paprsku. Soustředí se na techniky aplikovatelné pro interaktivní aplikace pracující s dynamickými scénami. Na ... -
Využití umělé inteligence pro generování obsahu pro rozšířenou realitu
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Kukrál Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-12)Využití umělé inteligence (AI) , zejména prostřednictvím generativních modelů, se rychle rozvíjí. Tato diplomová práce zkoumá využití generativních modelů při tvorbě digitálního obsahu pro aplikace rozšířené reality (AR). ... -
Výpočet efektů globálního osvětlení v rasterizačním řetězci
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Barák Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Výpočet globálního osvětlení pomocí fotonových map
; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet globálního osvětlení pro rozšířenou realitu
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výpočet globálního osvětlení v reálném čase pomocí sond intenzity ozáření
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Meister Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)V této práci prezentuji svá dvě vylepšení k nedávno zveřejněné metodě pro výpočet globálního osvětlení založené na ukládání iradiance v řídké množině. Mé první rozšíření umožňuje výpočet globálního osvětlení i pro dynamické ... -
Výpočet globálního osvětlování v reálném čase pomocí CLVP
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Sloup Jaroslav
-
Výpočet nepřímého osvětlení pomocí trasování kuželů na GPU
; Vedoucí práce: Barák Tomáš; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Výpočet obrazu pomocí instantní radiozity
; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Bittner Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výuková aplikace pro předškolní děti
; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Poláček Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Popularita VR technologie rapidně roste a taktéž i počet her pro VR. Nicméně pouze malý zlomek z nich je výukových. Když se podíváme na aktuální stav vývoje tzv. vážných her, tak vidímě tendenci odvracet se od gamifikace ... -
Výuková aplikace ve Virtuální Realitě s využitím hlasového rozhraní
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Mýlek Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-14)Cílem této práce bylo navrhnout a implementovat zeměpisnou výukovou aplikaci ve virtuální realitě s hlasovým ovládáním. Práce prozkoumává vzdělávací aplikace ve virtuální realitě a analyzuje její návrhové principy a ... -
Výukový nástroj k testování stavových automatů
; Vedoucí práce: Mařík Radek; Oponent práce: Waszniowski Libor
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Vzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízení
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Hendrich Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-25)Klasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia ... -
Vzdálené uživatelské rozhraní pro VR systémy
; Vedoucí práce: Trávníček Zdeněk; Oponent práce: Berka Roman
-
Vzdělávací hry ve virtuální realitě s vesmírnou tématikou
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Hendrich Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-24)V této práci jsem se zaměřil na tvorbu vzdělávací hry ve virtuální realitě. Navrhl jsem abstraktní interakční vrstvu, která umožňuje snadný vývoj napříč různými zařízeními pro virtuální realitu. Implementoval jsem různé ...