Zobrazují se záznamy 407-426 z 456

    • Využití jazyka Julia pro automatické řízení výukového laboratorního modelu 

      Autor: Štěpán Ošlejšek; Vedoucí práce: Hurák Zdeněk; Oponent práce: Sojka Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Tato práce se zabývá využitím jazyku Julia pro automatické řízení laboratorního modelu, konkrétně modelu kuličky v obruči. V této práci bude představen nejen proces návrhu řízení, ale také následná implementace na reálném ...
    • Využití levných senzorů pro autonomní kolony 

      Autor: Ignjatović Miodrag; Vedoucí práce: Ecorchard Gael Pierre Marie; Oponent práce: Herman Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-10)
      Cílem toho projektu je návrh a implementace systému konvoje dvou vozidel založeném na relativní lokalizaci a sledování trajektorie z odometrii. Systém používá kvazi operační systém Robot Operating System pro komunikaci ...
    • Využití metod umělé inteligence pro řízení hráčů ve hře "Ms. Pac-man" 

      Autor: Feřt Petr; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Železný Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Využití platformy mBot pro návrh robotického podvozku 

      Autor: Lukáš Daněk; Vedoucí práce: Havlík Jan; Oponent práce: Dvořák Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-03)
      Cílem této práce bylo navrhnout a realizovat úpravy jednoduché robotické stavebnice mBot, které umožní přesný a rychlý pohyb na souřadnice na hladkém povrchu. Bylo nutné vybrat vhodnou metodu určování pozice robotu a vhodný ...
    • Využití programovatelného pole pro řízení bezkartáčových motorů 

      Autor: Burian Vladimír; Vedoucí práce: Píša Pavel; Oponent práce: Peca Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
    • Využití programovatelných automatů SIMATIC S7-200 a logického modulu LOGO! 

      Autor: Zrůst Vladimír; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Šebek Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
    • Využití robota Lego Mindstorms - návrh a realizace speciálních projektů 

      Autor: Bauer Jiří; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Mudrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-24)
      Tato bakalářská práce se zabývá řešením dvou projektů použitím stavebnice LEGO Mindstorms. Projekty slouží k propagaci Robosoutěže a předmětu A3B99RO Roboti vyučovaného na ČVUT FEL v Praze. Práce má čtyři části, v první ...
    • Využití robota Lego Mindstorms - návrh a realizace speciálních úloh 

      Autor: Bibko Daniel; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Mudrová Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-26)
      Táto práca popisuje stavebnicu Lego Mindstorms EV3 a NXT. V teoretickej časti bakalárskej práce je spracovaná história a vývoj programovateľnej kocky EV3 a NXT. Nasleduje popis jednotlivých mechanických komponentov sústavy ...
    • Využití robota LEGO MINDSTORMS - návrh soutěžních úloh 

      Autor: Mrva Jakub; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Samek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
    • Využití robota LEGO Mindstorms EV3 - návrh robota hrajícího na harmoniku pro propagaci FEL 

      Autor: Martin Šrámek; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Kirschner Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-13)
      Cílem této bakalářské práce je návrh a konstrukce robota hrajícího na foukací harmoniku sestaveného ze stavebnice LEGO Mindstorms EV3. Programová část byla vytvořena v programovacím jazyce Python a sestává z části určené ...
    • Využití robota LEGO MINDSTORMS ve výuce - návrh soutěžních úloh 

      Autor: Urválek Michal; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Samek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhem dvou soutěžních úloh s využitím stavebnice LEGO Mindstorms. Tyto úlohy mohou být použity jako zadání Robosoutěže a v rámci předmětu B3B35RO Roboti, který spadá do studijního programu ...
    • Využití robotů LEGO MINDSTORMS – návrh soutěžní úlohy (robotický fotbal) 

      Autor: Šolc Adam; Vedoucí práce: Hlinovský Martin; Oponent práce: Samek Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
    • Využití slunečního senzoru pro určení orientace 

      Autor: Myslivec Vojtěch; Vedoucí práce: Roháč Jan; Oponent práce: Soták Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Využití ultrazvukových senzorů pro měření výšky a náklonu 

      Autor: Pecl Jakub; Vedoucí práce: Šipoš Martin; Oponent práce: Béda Tomáš
    • Využití umělých imunních systémů pro získávání medicínských informací 

      Autor: Frdlík Michal; Vedoucí práce: Burša Miroslav; Oponent práce: Pošík Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Výpočet a zhodnocení strategií cenotvorby na agregačních stránkách 

      Autor: Samusevich Raman; Vedoucí práce: Lisý Viliam; Oponent práce: Zemánek Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Vývoj algoritmů adaptivního tempomatu 

      Autor: Jan Švancar; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Bušek Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-04)
      Úcelem této práce bylo vyvinout testovací rozhraní pro Adaptivní tempomat ve virtuálním prostredí a vyvinout algoritmus Adaptivního tempomatu s požadavky na bezpecnost a komfort pasažéru k otestování. K vytvorení testovacího ...
    • Vývoj brzdného systému vozu 

      Autor: Vojtěch Ullmann; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Veselý Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-12)
      Tato bakalářská práce poskytuje přehled brzdových systémů v automobilovém průmyslu. Zvláštní pozornost je věnována elektrickým posilovačům brzd, které jsou dnes nejbliže implementaci brake-by-wire systému i po bezpečnostní ...
    • Vývoj her pro slepé uživatele 

      Autor: Řeháček Denis; Vedoucí práce: Novák Daniel; Oponent práce: Kordík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Tato práce popisuje analýzu a implementaci mobilních aplikací navrhnutých pro zrakově postižené. Důraz byl kladen na uživatelské rozhraní a zvukový výstup. Byly vytvořeny dvě deskové hry - lodě a piškvorky. Obě aplikace ...
    • Vývoj laboratorního modelu pro výuku řídicích algoritmů 

      Autor: Matěj Kopecký; Vedoucí práce: Haniš Tomáš; Oponent práce: Kuře Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-06)
      Cílem této práce je navrhnout laboratorní model pro podporu laboratoří automatického řízení a teorie systémů. Práce reviduje nejmodernější dostupné laboratorní modely a porovnává jejich možnosti s novými požadavky. Následně ...