Zobrazují se záznamy 20112-20131 z 58655

    • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

      Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
      Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
    • Marketingový plán podniku 

      Autor: Jelínek Marek; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový plán pro firmu FairList s.r.o. a s ním související návrh péče o zákazníka 

      Autor: Mrázková Lenka; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kálal Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s. 

      Autor: Adam Kuba; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
    • Marketingový plán pro nový produkt Granny 

      Autor: Slavík Marek; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Předmětem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro produkt maxitelefon Granny od společnosti Jablotron. V práci je popsána struktura a východiska pro tvorbu marketingového plánu, ze kterých se vychází při ...
    • Marketingový plán pro projekt Bianta 

      Autor: Křivková Aneta; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Brada Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-09)
      Diplomová práce se věnuje analýze trhu a tvorbě marketingového plánu projektu Bianta - laboratorního informačního systému pro predikci pravděpodobnosti vzniku nádorového onemocnění u konkrétního pacienta. K tomuto účelu ...
    • Marketingový plán pro restauraci Nostalgie 

      Autor: Matějková Veronika; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro restauraci Nostalgie pomocí analýzy podniku, zákazníků a konkurence a rozboru marketingového mixu (především Produkt, Cena, Místo, Propagace, Fyzický důkaz, ...
    • Marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT 

      Autor: Vrabčeková Monika; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-02)
      Cílem této diplomové práce s názvem "Marketingový plán pro studentskou unii ČVUT" je na základě zrealizovaného arketingového výzkumu navrhnout marketingový plán pro Studentskou unii ČVUT. V rámci marketingového plánu jsou ...
    • Marketingový plán pro uvedení na trh společnosti Druidly, Inc. 

      Autor: Sixta Jiří; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra 

      Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)
      Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ...
    • Marketingový plán pro založení fitness a rehabilitačního centra 

      Autor: Knapová Kristýna; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-03)
      Diplomová práce na téma "Marketingový plán pro založení rehabilitačního a fitness centra" má za cíl sestavit marketingový plán založení nového rehabilitačního a fitness centra. První část diplomové práce se zabývá teoretickým ...
    • Marketingový plán produktu XYZ 

      Autor: Píša Václav; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Leitmančík Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
      Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro produkt "XYZ" společnosti ABC s.r.o. Cílem práce je navrhnout marketingová plán, který firmě přinese 100 000 nových uživatelů. Pro vytvoření marketingového plánu ...
    • Marketingový plán restaurace 

      Autor: Nováková Michaela; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Starkova Olga
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán restaurace s cukrárnou 

      Autor: Nováková Marie; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Cupal Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-05)
      Tato diplomová práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vybrané restaurace s cukrárnou, to je také spolu s návrhem vhodných marketingových opatření cílem textu. První část práce poskytuje teoretický základ v oblasti ...
    • Marketingový plán sklářské firmy 

      Autor: Jan Havránek; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Skokanová Dagmar
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
      Bakalářská práce se zaměřuje na sestavení marketingového plánu pro firmu LuxLighting s.r.o. a to především prostřednictvím sociálních sítí, které budou v celém projektu mar-ketingu hrát hlavní roli. Práce je rozdělena na ...
    • Marketingový plán Společenského a vzdělávacího centra Kdyně 

      Autor: Říhová Věra; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Bobek Milan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingový plán společnosti Sibiřské dřevo s.r.o. 

      Autor: Bartkute Inna; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Marketingový plán střední stavební firmy 

      Autor: Militká Michaela; Vedoucí práce: Tatýrek Václav; Oponent práce: Zavoral Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-29)
      Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové plánování ve stavebnictví. Jejím cílem je vystihnout rozdíl mezi tradičním a stavebním marketingem. První část práce se zabývá obecnou definicí marketingu a marketingovými ...
    • Marketingový plán studentské formule: eForce FEE Prague Formula 

      Autor: Faltysová Anna; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Kosina Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Bakalářská práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro studentský tým elektrické formule eForce FEE Prague Formula na probíhající sezónu 2017/2018. Na úvod jsou uvedeny informace o soutěži Formula Student a o ...
    • Marketingový plán v oblasti služeb 

      Autor: Kápl Tomáš; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Joudalová Barbora
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)