Marketingový plán střední stavební firmy
The medium-sized construction company marketing plan
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Militká Michaela
Vedoucí práce
Tatýrek Václav
Oponent práce
Zavoral Jakub
Studijní obor
Management a ekonomika ve stavebnictvíStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky a řízení stavebnictvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingové plánování ve stavebnictví. Jejím cílem je vystihnout rozdíl mezi tradičním a stavebním marketingem. První část práce se zabývá obecnou definicí marketingu a marketingovými nástroji. Tato témata jsou následně dávána do kontextu se stavebnictvím. V druhé části bakalářské práce je pak konkrétně řešena vnitřní a vnější analýza reálné střední stavební firmy, zabývající se zakládáním staveb. Práce obsahuje podrobný rozbor zakázek firmy za určité časové období, na jehož základě je definována ideální firemní zakázka. Je zkoumáno konkrétní tržní prostředí, na němž se reálná firma pohybuje. Dále je rozebrána aktuální ekonomická situace státu. Na základě výsledků analýz a celkového aktuálního stavu firmy je v závěru práce předkládán návrh marketingové strategie. The bachelor thesis is focused on marketing planning in the construction industry. Its aim is to capture the difference between traditional and construction marketing. The first part is focused to general definition of marketing and marketing tools. The topics are linked with context of construction industry. The second part of the bachelor's thesis is about solving internal and external analysis of the real medium-sized construction company which deals with foundation of buildings. The thesis contains a detailed analysis of the company deals over a certain period time and ideal company deal is defined by this analysis. It examines the specific market ambience on where the real company moves. Furthermore is analysed the current economic situation of the state. Based on the results of analyses and the overall current position of the company are given the proposal of the marketing strategy at the end of thesis.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11126 [539]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...