Zobrazují se záznamy 19127-19146 z 56058

    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketing zdravotnických zařízení 

      Autor: Kobilková Karolina; Vedoucí práce: Borovský Juraj; Oponent práce: Zlámal Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2010-06-04)
      Predmetem mé diplomové práce "Marketing zdravotnických zarízení" bylo prozkoumat konkurenci mezi zdravotnickými zarízeními, možnosti marketingu nemocnic v Ceské republice a návazne aplikovat poznatky na vybranou ceskou ...
    • Marketingová analýza na trhu AM vysílačů 

      Autor: Novotný Michal; Vedoucí práce: Rouček Vítězslav; Oponent práce: Kopřiva Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o. 

      Autor: Jan Roškota; Vedoucí práce: Freiberg František; Oponent práce: Bartosz Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-21)
      Zaměřením této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o., který vyrábí a prodává jízdní kola. Analýza se zaměří na současný stav podniku a jeho okolí, se zaměřením na vývoj trendů v oblasti cyklistiky. ...
    • Marketingová analýza postavení divize termomechanika společnosti BOSCH s.r.o. na trhu 

      Autor: Michael Hofrichter; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Větrovec Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)
      Cílem mé bakalářské práce je marketingová analýza divize termotechnika společnosti BOSCH s.r.o., která se pohybuje v oblasti prodeje a vývoje termotechniky. Výsledkem mé práce bude návrh marketingové strategie dle komunikačního ...
    • Marketingová analýza průmyslového odvětví kolejových vozidel 

      Autor: Civilibal Abdullah; Vedoucí práce: Žilka Miroslav; Oponent práce: Žáček Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-06-18)
      The thesis focuses on the market analysis of the rolling stock industry around the globe and in the Czech Republic. The author investigates the key theoretical aspects related to market analysis, and provides a broad ...
    • Marketingová analýza průmyslového produktu 

      Autor: Hlaváč Petr; Vedoucí práce: Rouček Vítězslav; Oponent práce: Grünwald Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Marketingová analýza Resortu Dolní Morava / Hotelu Vista 

      Autor: Michálková Simona; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Kukliš Igor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-08-30)
    • Marketingová analýza společnosti ATD Elektronik s.r.o. 

      Autor: Kadlecová Lenka; Vedoucí práce: Žáček Vladimír; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-21)
    • Marketingová analýza společnosti Equiservis, spol. s.r.o. 

      Autor: Karolína Rudorferová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá marketingovou analýzou společnosti Equiservis s.r.o. a má za cíl zhodnotit marketingové postavení na tuzemském trhu, k čemuž dochází především pomocí PEST analýzy a analyzování marketingového a ...
    • Marketingová analýza start-up firmy 

      Autor: Jan Kebrle; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Fanta Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Cílem bakalářské práce je analyzovat marketing start-up společnosti Dobrá rekonstrukce s.r.o. a analyzovat vnější a vnitřní vlivy ve vztahu ke společnosti. V první části bakalářské práce jsou jednotlivé základní složky ...
    • Marketingová analýza trhu vybraného produktu v rámci ČR 

      Autor: Čejka Jiří; Vedoucí práce: Havlátová Kristýna; Oponent práce: Vít David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Marketingová analýza ve firmě Matas Kolín 

      Autor: Fabián Filip; Vedoucí práce: Horová Olga; Oponent práce: Krause Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp 

      Autor: Čemus Dominik; Vedoucí práce: Johnová Radka; Oponent práce: Gruber David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě ...
    • Marketingová komunikace letišť 

      Autor: Vančura David; Vedoucí práce: Endrizalová Eva; Oponent práce: Skolilová Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-11-30)
      Tématem této diplomové práce je Marketingová komunikace letišť. Práce seznamuje se základními principy marketingu a marketingové komunikace, prvky nových a populárních typů marketingového řešení a legislativního ošetření ...
    • Marketingová komunikace mBank se studenty v ČR 

      Autor: Lhotková Kristýna; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Nováková Lenka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-15)
    • Marketingová komunikace nového výrobku 

      Autor: Adamec Tomáš; Vedoucí práce: Svatoš Jakub; Oponent práce: Podivínský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Marketingová komunikace subjektu veřejného sektoru 

      Autor: Maxim Trojan; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Plzáková Lucie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současné situace marketingové komunikace městské části Praha 2 (především z hlediska úřadu) a navrhnout možná zlepšení této komunikace. Byla provedena analýza současných nástrojů ...
    • Marketingová komunikace v oblasti moderních trendů správy sítí 

      Autor: Ulrichová Pavlína; Vedoucí práce: Hofman Radek; Oponent práce: Pešek Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Tato diplomová práce se zabývá dvěma alternativními metodami ke správě sítí a s nimi související marketingovou komunikací. Práce ve své teoretické části podrobně popisuje oba modely, jejich silné a slabé stránky a taktéž ...
    • Marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí 

      Autor: Drahomíra Šonková; Vedoucí práce: Jirkovská Blanka; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
      Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace v podniku prostřednictvím sociálních sítí. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingovou komunikaci vybraného podniku (Zara) na sociálních sítích, zjistit, jak společnost ...