Marketingová komunikace v oblasti moderních trendů správy sítí
Marketing communication in the field of contemporary trends in network management
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Ulrichová Pavlína
Vedoucí práce
Hofman Radek
Oponent práce
Pešek Ondřej
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědObhájeno
2019-02-05Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá dvěma alternativními metodami ke správě sítí a s nimi související marketingovou komunikací. Práce ve své teoretické části podrobně popisuje oba modely, jejich silné a slabé stránky a taktéž popisuje marketingovou komunikaci a její základní nástroje. V praktické části srovnává obě metody správy sítě, stanovuje jejich pravděpodobné postavení na trhu v blízké budoucnosti a provádí podrobnou segmentaci trhu správy sítí. Segmentace trhu zahrnuje stanovení kritérií, jejich významu a aplikace. V závěru práce je navržen model marketingové komunikace pro cloudový model správy sítě a provedeno krátké ekonomické zhodnocení obou modelů. This diploma thesis is focusing on two alternative methods of network management and marketing communication connected with them. Thesis in it's theoretical part describes both models, their strong and weak points a also describes and defines marketing communication and it's basic tools. In practical part thesis compares the two models, determins probable state of network management's market state in near future and performs thorough segmentation of the market. It contains of determination od criteria, their value and application. In the conclusion of the thesis there is proposal of marketing communication for cloud networ managemment and short economic evaluation of both models.
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]