Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu
Use of Price Comparators of Goods to Increase Sales of Selected E-shop
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dominika Konečná
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá využitím cenových srovnávačů zboží Heureka.cz a Zboží.cz v rámci vybraného internetového obchodu. Cílem práce je analýza a zhodnocení využívaných cenových srovnávačů zboží, vypracování návrhu na jejich zefektivnění a následná implementace a vyhodnocení. Teoretická část je zaměřena na definování marketingu a jeho podobu v online prostředí. Dále jsou vymezeny základní nástroje internetového marketingu, které jsou stručně popsány. Praktická část vychází z části teoretické. Nejprve je stručně představen internetový obchod a následuje analýza stavu zbožových srovnávačů před optimalizací. Dále je vytvořen návrh optimalizace a její implementace. Závěrečné kapitoly se věnují vyhodnocení proběhlé optimalizace a celkovému zhodnocení a doporučení do budoucna. This bachelor thesis focuses on using price comparison sites Heureka.cz and Zboží.cz within a selected e-shop. The aim of this paper is to analyse and evaluate the used sites for price comparisons of goods, to elaborate a proposal for their ef-fectiveness and to implement and evaluate is subsequently. The theoretical part is concentrated on defining marketing and its form in online environment. Further-more, the basic tools of internet marketing are described and defined. The practical part is based on the theoretical section. First, an e-shop is briefly introduced, then an analysis of the merchandise comparison sites follows before an optimization. Furthermore, an optimization is proposed and it is later implemented. The final chapter are devoted to the evaluation of the optimization and overall assessment. Recommendations for the future are proposed.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]