Využití metody Mystery shopping v autorizovaných servisech Mercedes Benz
Application of Mystery shopping in Mercedes Benz Authorized Services
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Bajer Filip
Vedoucí práce
Uličná Štěpánka
Oponent práce
Krejčí Miloš
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce na téma využití Mystery shoppingu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nejdříve zabývám pojmem marketing jako takovým, poté je teoretická část práce zaměřena na marketingový výzkum a po-té na Mystery shopping jako takový. V praktické části se již zabývám využitím Mystery shoppin-gu v autorizovaných servisech Mercedes-Benz, následnou analýzou dat a jejich vyhodnocením. V závěru práce poukáži na chyby, které byly provedeny pracovníky autorizovaných servisů v počáteční fázi procesu návštěvy zákazníka v servisu a navrhnu řešení, díky kterému je možné se těchto chyb vyvarovat a zlepšit efektivitu práce personálu autorizovaných servisů, která zvy-šuje spokojenost zákazníků. Bachelor thesis is aimed to application of Mystery shopping in Authorized Mercedes-Benz ser-vices. Thesis is divided into theoretical and practical part. The beginning of the theoretical part is aimed to Marketing as such, then Marketing research and Mystery shopping at the end. In prac-tical part I´m aimed to application of Mystery shopping in Mercedes-Benz Authorized services, then analysis of the data gained during Mystery shopping performed in the services. After that I point out the mistakes, that were done by the staff in the process of a customer visit. At the very end of my bachelor thesis I´m proposing solution how to make the process more effective, to gain better effectivity of the workers in authorized services as well as increase of the cus-tomer satisfaction with provided service.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [311]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...