ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti

Evaluation of the Communication Campaigns of the Selected Company

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Valerie Tomášková
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Králová Petra
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na online marketing a vyhodnocením 3 komunikačních kampaní společnosti AMC v letech 2016, 2017 a 2018. Sleduje také vývoj investic do off-line a online marketingu v daných kampaních a využití jednotlivých nástrojů marketingové komunikace v rámci komunikačních kampaní společnosti AMC. Součástí práce je i vyhodnocení nereprezentativní marketingové sondy zabývající se chováním cílových skupin na internetu a různých sociálních sítích. Tato data jsou poté využita k vytvoření doporučení pro společnost AMC, jak inovovat a zlepšit marketingovou komunikaci vůči jednotlivým cílovým skupinám.
 
The bachelor's thesis deals with the marketing mix, communication mix and describes the principles of setting up communication campaigns in the theoretical part. The practical part deals with the development of off-line and online marketing with an emphasis on online marketing and evaluation of 3 communication campaigns of AMC in 2016, 2017 and 2018. It also monitors the development of investments in off-line and online marketing in these campaigns and use of individual marketing communication tools within AMC communication campaigns. Part of the work is also the evaluation of an un-representative marketing probe dealing with the behaviour of target groups on the Internet and various social networks. This data is then used to make recommendations for AMC on how to innovate and improve marketing communication with individual target groups.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/87948
View/Open
PLNY_TEXT (1.958Mb)
PRILOHA (315.5Kb)
POSUDEK (130.5Kb)
POSUDEK (633.7Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [178]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Vnitrofiremní komunikace 

    Author: Kabíčková Hana; Supervisor: Šnýdrová Markéta; Opponent: Cupal Libor
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-04)
    Tématem této bakalářské práce je vnitrofiremní komunikace. Teoretická část slouží jako vhled do dané problematiky a vymezuje pojmy komunikace, proces komunikace a dále se zaměřuje na firemní komunikaci a její druhy, formy ...
  • Komunikace na pracovišti 

    Author: Polcarová Markéta; Supervisor: Škorňová Eva; Opponent: Cupal Libor
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-18)
    Bakalářská práce se zabývá interní a externí komunikací firmy. Jsou zde rozebrány jednotlivé druhy a typy komunikace jako takové. Dále zmiňuje i bariéry komunikace. V praktické části se snažím podat informaci o praktickém ...
  • Efektivní komunikace v podniku a využití elektronických komunikačních nástrojů 

    Author: Kopecká Pavla; Supervisor: Coops Kateřina; Opponent: Šikýř Martin
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-04-30)
    Bakalářská práce řeší téma efektivní komunikace v podniku a využívání elektronických komunikačních prostředků. Cílem práce je specifikovat základní pojmy týkající se podnikové komunikace, analyzovat aktuální komunikační ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV