Zobrazují se záznamy 336-355 z 1113

    • Komunikační strategie vybraného podniku SmetanaQ Cafe & Bistro s.r.o. 

      Autor: Daniel Dejmek; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Říhová Elena
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-11)
      Bakalářská práce je zpracována na téma komunikační strategie pražské kavárny SmetanaQ Café & Bistro. Cílem práce je analýza současné komunikační strategie a vytvoření doporučení nových možností s využitím v praxi. Práce ...
    • Komunikační strategie vybraných přepravních společností 

      Autor: Zadáková Kristýna; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Červinková Tereza
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-03)
      Tato práce se zabývá vymezením pojmu komunikační strategie a jeho rolí v marketingu. Teoretická část práce popisuje nejprve marketing jako takový a všechny jeho fáze včetně komunikace. Dále jsou dopodrobna popsány jednotlivé ...
    • Koncep cloudové aplikace pro podporu interakcí účastníků stavebních procesů na světových stavebních a výrobních trzích. 

      Autor: Pinka Richard; Vedoucí práce: Kaiser Jiří; Oponent práce: Křemen Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Stavební průmysl se v průběhu staletí progresivně rozrůstal do svých současných technologických a kvalitativních rozměrů. Jeho neustálý růst je zřejmý a jeho výrobní výsledky padají a rostou na základě schopností plánovat, ...
    • Koučink jako nástroj rozvoje leadershipu 

      Autor: Sedláčková Stanislava; Vedoucí práce: Barton Monika; Oponent práce: Cejthamr Václav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-08)
    • Koučink v systému firemního vzdělávání 

      Autor: Kozlová Kateřina; Vedoucí práce: Barton Monika; Oponent práce: Surynek Alois
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-02)
    • Krizové řízení projektu a rozvoj lidských zdrojů - zajištění tlumočení v KACPU Praha 

      Autor: Jan Martinásek; Vedoucí práce: Tomešková Kateřina; Oponent práce: Šikýř Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-15)
      Tato diplomová práce se věnuje analýze projektu koordinace tlumočení v Krajském asistenčním centru pomoci Ukrajině v Praze. Snaží se lépe porozumět jeho průběhu a metodou smíšeného výzkumu zpracovává analýzu hodnotící silné ...
    • Kultura organizace 

      Autor: Janoušková Denisa; Vedoucí práce: Šikýř Martin; Oponent práce: Doležal Bedřich
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá tématem kultury organizace. Cílem práce je prozkoumat kulturu vybrané organizace, vymezit možné problémy a navrhnout případné změny. Teoretická část práce obsahuje základní poznatky o kultuře ...
    • Kulturně historický potenciál vnitřních periferií - region Poděbradsko 

      Autor: Preiss Miroslav; Vedoucí práce: Heřmanová Eva; Oponent práce: Pělucha Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-14)
    • Kulturní problémy práce mezinárodních týmů 

      Autor: Tereza Tišlerová; Vedoucí práce: Bronec Oldřich; Oponent práce: Ostapenko Galina
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-03)
      Záměrem diplomové práce je teoretické vymezení pojmu kulturní diverzity a termínů spojených s touto problematikou. Posouzení, určení příležitostí pro zlepšení a návrh vhodných řešení stávajících kulturních problémů ve ...
    • Lean provoz ve vybraném podniku 

      Autor: Holub Slavomír; Vedoucí práce: Kavan Michal; Oponent práce: Dědina Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-11)
    • Management a ekonomika opensource společností 

      Autor: Valenta Jan; Vedoucí práce: Theodor Michal; Oponent práce: Nývlt Vladimír
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Management studentské organizace 

      Autor: Zborník Pavel; Vedoucí práce: Moravcová Iva; Oponent práce: Vaníček Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-09)
    • Management volnočasových aktivit – řízení komunikace 

      Autor: Adéla Bergerová; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Veselá Monika
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-12)
      Bakalářská práce se zabývá řízením procesu komunikace coby součásti managementu volnočasových aktivit u neziskových organizací. Jejím cílem je analýza struktury komunikace ve vybrané organizaci s následným návrhem řešení ...
    • Management zadávaní dopravních staveb v ČR 

      Autor: Greslová Lenka; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Dědina Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-01-06)
      Práce se zabývá analýzou řízení a zadávání dopravních staveb v ČR, včetně omezení vyplývajících z platné legislativy. Představuje nejdůležitější manažerské metody, které lze uplatnit ve veřejné sféře, a uceleně popisuje ...
    • Manažer v prostředí mezinárodní firmy, podnikající v ČR 

      Autor: Hučík Petr; Vedoucí práce: Kukliš Igor; Oponent práce: Antušák Emil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-13)
    • Manažerské styly používané současnými manažery středních firem v České republice a v Mexiku a jejich úspěšnost 

      Autor: Třísková Kateřina; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Tureckiová Michaela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-14)
    • Manažerské styly používané současnými manažery v ČR a jejich úspěšnost 

      Autor: Boková Tereza; Vedoucí práce: Švábenická Kateřina; Oponent práce: Šafránková Jana Marie
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Mapování procesu Label Booking a jeho redesign v hangáru Czech Airlines Technics, a.s. 

      Autor: Burýová Lenka; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Vytlačil Dalibor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-08)
      Diplomová práce analyzuje proces Label Booking v letecké společnosti, a navrhuje jeho redesign. Pozornost je kladena na mapu procesu Label Booking, jeho následné doporučení na redesign a návrh na zlepšení procesu. Diplomová ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Knihová Ladislava
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-09-07)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...
    • Marketing vybrané neziskové organizace 

      Autor: Lucie Šimůnková; Vedoucí práce: Králová Petra; Oponent práce: Jílková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-08)
      Tato bakalářská práce se soustředí na využívání marketingových metod v oblasti neziskového sektoru, který se vyznačuje řadou specifik na rozdíl od marketingu v organizacích, které vytvářejí zisk. V rámci teoretické části ...