Zobrazují se záznamy 142-161 z 683

    • Kalibrace měřidel v podmínkách organizace oprávněné k údržbě 

      Autor: Janoušek Jiří; Vedoucí práce: Novák Martin; Oponent práce: Hovorka Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Kapacitní limity terminálu na letišti M. R. Štefánika v Bratislavě 

      Autor: Sabína Dobiašová; Vedoucí práce: Stojić Slobodan; Oponent práce: Líkař Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-12)
      Najfrekventovanejším letiskom na území Slovenskej republiky je letisko Milana Rastislava Štefánika v Bratislave. Dôvodom zvolenia tejto témy, je záujem o vývoj a budúcnosť tohoto letiska. Cieľom práce je poukázať na prietok ...
    • Kategorizace a statistické vyhodnocení protiprávních činů v letecké dopravě 

      Autor: Petr Hajda; Vedoucí práce: Vokáč Roman; Oponent práce: Blaha Richard
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Práce se zabývá problematikou protiprávních činů v letecké dopravě, která již několik desetiletí zásadním způsobem ovlivňuje provozní aspekty civilního letectví po celém světě. Úvodní kapitoly jsou věnovány obecně otázce ...
    • Kategorizace detekčních možností RFI v oblasti GNSS 

      Autor: Simona Blašková; Vedoucí práce: Pleninger Stanislav; Oponent práce: Duša Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
      Predmetom tejto bakalárskej práce je vytvorenie systematizovaného prístupu k technológiám detekcie GNSS rušenia prostredníctvom ich výstupných informácií. Prvá časť práce je zameraná na zmapovanie súčasných dostupných ...
    • Komplexní hodnocení únavy pilotů z pohledu fyziologických parametrů 

      Autor: Dilara Duman; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Oniščenko Boris
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-15)
      Únava pilotů je jedním z hlavních důvodů leteckých nehod, ke kterým došlo v důsledku pochybení lidského činitele. Z tohoto důvodu je v zájmu zachování nejvyšších standardů letové bezpečnosti ve všech fázích letu zásadní ...
    • Komplexní model biometrického odbavení cestujících v terminálech LKPR 

      Autor: Aleksandr Mikheev; Vedoucí práce: Stojić Slobodan; Oponent práce: Šedivá Kafková Markéta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-09)
      Bakalářská práce „Komplexní model biometrického odbavení cestujících v terminálech LKPR“ se zabývá otázkou možnosti zavedení biometrického systému odbavení cestujících. Cílem práce je vytvoření a ohodnocení modelu biometrického ...
    • Komunikační infrastruktury v Sectorless ATM konceptu 

      Autor: Samuel Horník; Vedoucí práce: Pleninger Stanislav; Oponent práce: Strouhal Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)
      Predmetom bakalárskej práce „Komunikační infrastruktury v Sectorless ATM konceptu“ je predstavenie Sectorless ATM konceptu ako takého v porovnaní s tradičným konceptom riadenia vzdušného priestore nad územím Európy. Následne ...
    • Koncept navigačního řešení v odlehlých oblastech jako záloha GNSS 

      Autor: Dominika Fonferová; Vedoucí práce: Lukeš Petr; Oponent práce: Nosek Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-01-14)
      Předmětem této bakalářské práce je vytvoření a ohodnocení alternativního navigačního modelu rozšiřující využití terestriálního pokrytí jako záloha GNSS nad oceánem nebo v odlehlých oblastech bez vybavení pozemní infrastruktury.
    • Koncept provozu PinS pro heliporty v ČR 

      Autor: Sabina Vitová; Vedoucí práce: Kraus Jakub; Oponent práce: Matějka Lukáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-09)
      Bakalářská práce se zabývá problematikou PinS přiblížení (Point in Space). Cílem práce je navrhnout bezpečný a proveditelný koncept provozu pro heliporty v České republice. Na začátku práce jsou definovány základní informace ...
    • Koncept vzdělávání v oblasti lidského faktoru v letectví 

      Autor: Jiří Hronek; Vedoucí práce: Socha Vladimír; Oponent práce: Hrúz Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-06)
      Cílem této bakalářské práce je analyzovat současný stav v oblasti vzdělávání lidského faktoru v letectví napříč vybranými leteckými profesemi. Na základě této analýzy potom sumarizovat koncept vzdělávání lidského faktoru ...
    • Koncept zavedení "SuperSectoru" pro CVSM prostor 

      Autor: Daria Obieedkova; Vedoucí práce: Pleninger Stanislav; Oponent práce: Strouhal Miloš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-08)
      Předmětem bakalářské práce Koncept zavedení „SuperSectoru“ pro CVSM prostor je ohodnotit možnosti a přínosy většího využívání letových hladin nad FL410 prostřednictvím motivační politiky ze strany ANS s cílem uvolnit RVSM ...
    • Konceptualizace procesů bezpečnostní kontroly cestujících letiště 

      Autor: Havlíček Jakub; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Špák Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-15)
      Cíl této práce je vytvoření strukturovaného konceptuálního modelu klíčových částí bezpečnostní kontroly cestujících. Klíčové části jsou vybrány z legislativních dokumentů popisující bezpečnost. Jedná se o dokumenty jako ...
    • Konceptualizace údržby elektrického systému letounu B737NG 

      Autor: Ondřej Nový; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Mandík Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Předmětem této bakalářské práce s názvem „Konceptualizace údržby elektrického systému letounu B737NG“ je vytvoření a ověření konceptuálního modelu letecké údržby elektrického systému letounu ATA24 letounů Boeing 737NG pro ...
    • Konceptualizace údržby klimatizačního a přetlakového systému letounu B737 

      Autor: Mikuláš Mynář; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Mandík Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Cílem této práce s názvem „Konceptualizace údržby klimatizačního a přetlakového systému letounu B737,“ je vytvoření konceptuálního modelu pro automatizaci plánování údržby tohoto systému. Údaje z Manuálu údržby letadel ...
    • Konceptualizace vybraných částí modelu bezpečnosti STAMP 

      Autor: Guskova Natalia; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Kostov Bogdan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-15)
      Cílem předložené bakalářské práce "Konceptualizace vybraných částí modelu bezpečnosti STAMP" je vytvoření konceptuálního modelu s využitím ontologií. Model je tvořen ze dvou částí, které jsou identifikovány jako klíčové v ...
    • Konceptuální model FTA a jeho využití pro hodnocení spolehlivosti letadel 

      Autor: Filip Drastich; Vedoucí práce: Lališ Andrej; Oponent práce: Kostov Bogdan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-10)
      Cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současný stav hodnocení spolehlivosti pomocí spolehlivostních analýz v letecké dopravě. Tato práce tedy informuje o možnostech hodnocení spolehlivosti pomocí různých ...
    • Konkurenčný boj medzi low-cost airlines a full-service airlines 

      Autor: Fedorco Ľubomír; Vedoucí práce: Dvořák Jiří; Oponent práce: Polánecká Anna
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Konstrukce letištních vozovek 

      Autor: Walica Jan; Vedoucí práce: Fajt Vladimír; Oponent práce: Endrizalová Eva
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-08-18)
      Předmětem bakalářské práce "Konstrukce letištních vozovek" je popsat typy vozovek na letišti a ukázat potřebné postupy při výstavbě letištních vozovek a následně dimenzovat navrhovanou vzletovou a přistávací dráhu do místa ...
    • Konverze osobních letadel na nákladní v souvislosti s přepravní kapacitou 

      Autor: Artem Kaščeev; Vedoucí práce: Vittek Peter; Oponent práce: Sýkora Viktor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-09)
      Předmětem bakalářské práce „Konverze osobních letadel na nákladní v souvislosti s přepravní kapacitou“ je prognóza zvyšování objemu přepravovaného nákladu na vybraných trasách a také odhad nárůstu počtu nákladních letadel ...
    • Korelace adverzních meteorologických jevů a odklonů letů 

      Autor: Marek Loukota; Vedoucí práce: Olexa Peter; Oponent práce: Kameníková Iveta
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-04)
      Bezpečnost a efektivitu letového provozu mohou negativně ovlivnit meteorologické jevy, jako je například mlha, bouřková oblačnost, střih větru a silný vítr. Výsledkem mohou být zpoždění a rušení letů, snížená kapacita ...