Konceptualizace údržby elektrického systému letounu B737NG
Conceptualization of B737NG Electrical Power System Maintenance
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Ondřej Nový
Vedoucí práce
Lališ Andrej
Oponent práce
Mandík Jan
Studijní obor
Technologie údržby letadelStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce s názvem „Konceptualizace údržby elektrického systému letounu B737NG“ je vytvoření a ověření konceptuálního modelu letecké údržby elektrického systému letounu ATA24 letounů Boeing 737NG pro automatizaci plánování údržby tohoto systému. Cílem bylo zpracování technických dat z manuálu údržby tohoto systému a za pomoci softwaru Protégé navrhnout obecný konceptuální model, včetně jeho následné verifikace. Verifikovaný model by následně měl být využitelný pro další zpracování do formy softwarové aplikace pro organizaci Czech Airlines Technics. The subject of this bachelor thesis called "Conceptualization of B737NG Electrical Power System Maintenance" is to develop and validate a conceptual model of the ATA24 aircraft electrical system maintenance of the Boeing 737NG aircraft to automate the maintenance planning of this system. The objective was to process technical data from the maintenance manual of this system and to propose a general conceptual model, including its subsequent verification, using Protégé software. The verified model should then be usable for further processing into a software application for the Czech Airlines Technics organization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [708]