ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konceptuální model FTA a jeho využití pro hodnocení spolehlivosti letadel

FTA Conceptual Model and its Utilization for Aircraft Reliability Evaluation

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Filip Drastich
Vedoucí práce
Lališ Andrej
Oponent práce
Kostov Bogdan
Studijní obor
Letecká doprava
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je popsat a analyzovat současný stav hodnocení spolehlivosti pomocí spolehlivostních analýz v letecké dopravě. Tato práce tedy informuje o možnostech hodnocení spolehlivosti pomocí různých spolehlivostních metod, dále o možnostech vytvoření konceptuálního modelu za pomoci současných ontologií. Následuje identifikace současné metody FTA a její nedostatky, na základě kterých je vytvořen konceptuální model FTA, pomocí kterého lze tuto metodu provádět novými způsoby. Navržený konceptuální model FTA je následně validován a připraven jako základ pro budoucí použití v leteckém průmyslu. Závěr práce popisuje aplikaci vytvořené ontologie na palivový systém, který je detailně popsán v jedné z kapitol.
 
The aim of this bachelor thesis is to describe and analyze the current situation of reliability assessment using reliability analysis in air transport. Thus, this thesis informs about the possibilities of reliability assessment by using various reliability methods, as well as the possibilities of creating a conceptual model by using existing ontologies. Next follows identification of the current FTA method and its deficiencies, based on which the conceptual model of FTA is created, which can be used to apply this method in new ways. The proposed conceptual model of FTA is then validated and prepared as a basis for future use in the aviation industry. The conclusion describes the application of the created ontology on a fuel system, which is described in detail in one of the chapters.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/90677
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.493Mb)
PRILOHA (5.959Kb)
POSUDEK (163.9Kb)
POSUDEK (1.561Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16121 [715]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV