Zobrazují se záznamy 213-232 z 413

    • Pokročilé uživatelské rozhraní pro 3D modelování z ručních kreseb 

      Autor: Tomáš Cicvárek; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Dvorožňák Marek
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-01-30)
      Existuje mnoho nástrojů pro tvorbu 3D modelů. U velké části z nich se však uživatelé můžou pozastavit nad tím, že jejich rozhraní a ovládání jsou příliš složité. Například v ituacích, kdy chtějí vytvořit jednoduchý prototyp ...
    • Pokročilý nástroj pro produkci vizuálních efektů pro živá vystoupení 

      Autor: Vadim Petrov; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Díky probíhající proměně koncertů a hudebních vystoupení obecně do podoby multimediálních zážitků se otevírá nový prostor pro zkoumání vztahu hudby a obrazu. Nástroj Skinny Mixer nabízí míchání videí, použití vizuálních ...
    • Pokročilý záznamník videa s hlasovým ovládáním na mobilním telefonu 

      Autor: Buzek Tomáš; Vedoucí práce: Matas Jiří; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Popis alternativních tras v multimodální dopravě pro nevidomé cestovatele 

      Autor: Victoria Usan; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      Tato diplomová práce se zaměřuje na podporu nezávislého cestování pro nevidomé lidi. Přestože množství aplikace nabízí navigační funkce pro nevidomé uživatele, nejsou často dotazování, zda nabídnutá trasa je pro ně ta ...
    • Porovnání metod simulace písku a jejich aplikace na simulaci sněhu 

      Autor: Vojtěch Cimbura; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-07)
      Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu existujících metod simulace písku v rámci počítačové grafiky a cílí na porovnání těchto metod zároveň s analýzou jejich nedostatků. Práce také zkoumá podobnost simulace písku a ...
    • Potlačování distraktorů v zorném poli řidiče během řízení vozidla 

      Autor: Kolařík Tomáš; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-19)
      V práci je čtenář nejdříve seznámen s problematikou reklamy podél silnic a distrakcí, kterými na řízení působí. V práci samotné se potom soustředím konkrétně na billboardy. Vyjmenuji jejich druhy a specifické vlastnosti. ...
    • Použití metody sledování paprsku pro modelování šíření vln na rádiových a optických kmitočtech 

      Autor: Lendvorský Lukáš; Vedoucí práce: Pechač Pavel; Oponent práce: Havran Vlastimil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-27)
      Tato práce srovánává rozdíly mezi raytracingem v počítačové grafice a raytracingem pro simulaci šíření rádiových vln. Srovnání je jak z hlediska rozdílnosti fyzikálních jevů obou typů raytracingu, tak rozdíly v jejich ...
    • Pracovní výkaz 

      Autor: Lucovič Tomáš; Vedoucí práce: Šedivý Jan; Oponent práce: Pastorek Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Predikce obsazenosti flexibilních pracovních zón 

      Autor: Janský Petr; Vedoucí práce: Kléma Jiří; Oponent práce: Skrbek Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prezentace produktů pomocí rozšířené reality 

      Autor: Doležal Jiří; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Se stále se zvyšujícím výkonem mobilních zařízení se popularita aplikací využívajících virtulní/rozšířené reality na mobilních zařízeních prudce šíří, avšak ve většině případů se jedná o jednoduchou ukázku technologie a ...
    • Problém přerozvržení směn zaměstnanců řešený paralelními algoritmy na GPU 

      Autor: Dvořák Jan; Vedoucí práce: Bäumelt Zdeněk; Oponent práce: Šimeček Ivan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Procedurální generování 3D modelu dle mapových podkladů 

      Autor: Kejvalová Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-30)
      Cílem této diplomové práce je navrhnout převodní řetězec, který pro vybranou oblast na mapě vygeneruje realisticky vypadající 3D model prostředí. Pro řešení byly použity následující dva přístupy: První pouze s pomocí open ...
    • Produkční řetězec pro stylizaci animací dle předlohy 

      Autor: Sochorová Šárka; Vedoucí práce: Sýkora Daniel; Oponent práce: Fišer Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Ve své práci se zabývám vývojem zásuvného modulu pro aplikaci Adobe Photoshop, který využívá nástroj StyLit na stylizaci 3D renderů do uměleckého stylu podle jednoduché malby koule. Syntéza textur, kterou StyLit provádí, ...
    • Progresivní konsistentní výpočty globálního osvětlení 

      Autor: Lukáč Michal; Vedoucí práce: Havran Vlastimil; Oponent práce: Hapala Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Progresivní metody výpočtu osvětlení 

      Autor: Glazer Zdeněk; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Felkel Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Prostředí pro synchronizaci distribuovaných dat 

      Autor: Founě Michal; Vedoucí práce: Kouba Zdeněk; Oponent práce: Paulíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prostředí pro vytváření jednoduchých logických her 

      Autor: Šťastný Vladimír; Vedoucí práce: Novák Petr; Oponent práce: Klíma Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prototyp aplikace pro rychlé vyšetřování bezpečnostních incidentů 

      Autor: Pavla Koháková; Vedoucí práce: Vaněk Ondřej; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Analytici kybernetické bezpečnosti čelí velké výzvě, když vyšetřují bezpečnostní incidenty, ke kterým došlo v jejich podnikové síti. Velké množství dat je shromažďováno do platforem SIEM (software pro management bezpečnostních ...
    • Prototyp konzistentního multimodálního uživatelského rozhraní pro Windows OS 

      Autor: Kolařík Jan; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      Tato práce se zabývá historií uživatelských rozhraních v operačních systémech Microsoft Windows a popisuje historické souvislosti, které vedly Microsoft k uvedení multimodálního uživatelského rozhraní ve verzi Windows 8. ...
    • Prototypování dotykových uživatelských rozhraní v automobilech 

      Autor: Markéta Hejná; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-29)
      Tato práce se zabývá návrhem způsobů pro zjednodušení tvorby prototypů dotykových rozhraní automobilů. Na základě seznamu požadavků na vlastnosti takových prototypů jsem analyzovala několik technologií pro návrh uživatelských ...