Zobrazují se záznamy 270-289 z 435

    • Projektivní zobrazování obrazových dat na reálné objekty 

      Autor: Rosol Josef; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Propojení zařízení Cave s programem CityEngine 

      Autor: Minařík Jaroslav; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací 

      Autor: Jan Blahoš; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-04)
      Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ...
    • Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací 

      Autor: Jan Blahoš; Vedoucí práce: Bošanský Branislav; Oponent práce: Klíma Matěj
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-29)
      Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený ...
    • Prototyp aplikace pro mobilní zařízení pro komunitní sběr geografických informací v městské zástavbě 

      Autor: Riganová Michaela; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Míkovec Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Vytvoriť spoľahlivý navigačný systém je komplexné zadanie, ktoré so sebou prináša nové výzvy, ak tento systém vytvárame špeciálne pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu. Ľudia s obmedzenou mobilitou majú omnoho vyššie ...
    • Prototyp kytarového multiefektu 

      Autor: Schmiedt Peter; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Trávníček Zdeněk
      Gitarové efekty boli stále lákadlom pre gitaristov a stále hrajú veľkú rolu v dnešnom hudobnom premysle. Rozpoznávať a vedieť ako funguje široké spektrum gitarových efektov, pre niekoho kto s tým neprichádza často do styku, ...
    • Prototyp uživatelského rozhraní chytrého telefonu do automobilu 

      Autor: Absolon Jakub; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přehrávací systém a prototypovací nástroj pro adaptivní hudbu 

      Autor: Mazač Tomáš; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Linda Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Přesný 3D model společných prostor DCGI 

      Autor: Kraus Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-02-05)
    • Přetváření povrchu zasněžené krajiny vlivem větrné eroze 

      Autor: Emese Szabó; Vedoucí práce: Sloup Jaroslav; Oponent práce: Berka Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-04)
      Simulace přetváření zasněžené krajiny vlivem větrné eroze není úplně běžné téma v oblasti počítačové grafiky, zatímco simulace přenosu písku, která je svou podstatou velmi podobná a stejně náročná, je široce zkoumanou a ...
    • Převod zvukového signálu na proud dat ve formátu MIDI 

      Autor: Tomek Martin; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Poláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přizpůsobení interaktivní tabule pro platformu Android 

      Autor: Vaněček Pavel; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Slavík Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Přídavný obsah pro MMORPG World of Warcraft: The Wrath of The Lich King 

      Autor: Šibík Petr; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Lukáč Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Přímé zobrazování procedurálních modelů 

      Autor: Alexander Temnyakov; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)
      Projekty ve oboru 3D grafiky mohou být zaměřeny na renderování obrovských scén s velkým počtem objektů. Člověk není schopen je vytvořit manuálně za krátkou dobu. Pro řešení tohoto problému objekty mohou být vytvořeny ...
    • Příprava audiovizuálního materiálu pro multiprojekci 

      Autor: Barbora Koudelková; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Žára Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-02)
      Tato práce se zabývá možnostmi aplikace multiprojekce zdigitalizovaného Langweilova modelu Prahy. Poskytuje stručné teoretické shrnutí metod a postupů, které se při videoprojekci používají. Dále se zabývá otázkou nastavení ...
    • Příručka modeláře v jazyku CGA 

      Autor: Šembera Martin; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-07)
    • Přístupná multiplatformní mobilní aplikace pro navigaci nevidomých chodců 

      Autor: Gintner Vojtěch; Vedoucí práce: Balata Jan; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat přístupnou, multiplatformní, mobilní, navigační aplikaci pro navigaci zrakově postižených chodců. Po stanovení problémů a cílů, kterých bylo třeba dosáhnout, jsem ...
    • Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí 

      Autor: Martina Klimešová; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část ...
    • Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál 

      Autor: Pavla Křivanová; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)
      Tato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. ...
    • Realizace REST rozhraní pro databázový systém ExDB 

      Autor: Bruštík Tomáš; Vedoucí práce: Loupal Pavel; Oponent práce: Valenta Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)