Zobrazují se záznamy 90-109 z 410

    • Herní engine pro hry typu Minecraft 

      Autor: Zdeněk Kolář; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Bittner Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-24)
      Tématem této bakalářské práce je generování a vykreslování herních prostředí pro hry podobným hře Minecraft. Pro tyto hry je specifický zdánlivě nekonečný procedurálně generovaný volumetrický svět, ve kterém se hráč může ...
    • Hlasem ovládaný grafický editor 

      Autor: Chráska Pavel; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Hodnocení výkonu hráče - metodika a implementace 

      Autor: Michal Pozník; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Předmětem práce je analýza možností hodnocení akcí hráče v počítačových hrách a implementace modulu, který by byl schopen hráči takové hodnocení poskytnout jako zpětnou vazbu. Práce nejprve rozebírá analýzu předchozího ...
    • Hodnocení výkonu hráče ve strategických hrách 

      Autor: Lucie Rosenthalerová; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Čmolík Ladislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-05-31)
      V této práci rozebírám důležitost hodnocení výkonu hráče a zpětnou vazbu ve videohrách. Prozkoumávám hodnocení výkonu v různých hrách a žánrech. Také popisuji design a implementaci auto battle hry, která byla vytvořena pro ...
    • Hra pro více hráčů s využitím jejich lokace pro operační systém Android 

      Autor: Racek Matyáš; Vedoucí práce: Klíma Martin; Oponent práce: Kubr Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)
      Tato práce se zabývá vývojem hry pro operační systém Android. Hra je určena pro více hráčů a využívá jejich polohu. Součástí práce je analýza problematiky a vybraných existujících titulů. Po zhodnocení technických nástrojů ...
    • Hra ve VRML 

      Autor: Moudrá Jana; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Ghais Kamil
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Hráč hry Logik učený z příkladů 

      Autor: Matěj Blažek; Vedoucí práce: Franc Vojtěch; Oponent práce: Čech Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato práce se zabývá použitím algoritmů posilovaného učení pro vytvoření strojo-vého hráče hry Logik. Za tímto účelem je navržen simulátor hry Logik, který pra-cuje se symbolickým i grafickým vstupem. Simulátor je použit ...
    • Hudební hra ve virtuální realitě 

      Autor: Isa Skořepů; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-28)
      V této práci popisuji vývoj hry PaintPong pro virtuální realitu, jejíž hlavní mechachanika je založená na odrážení barevných kuliček do rytmu a obarvení co největší části okolí. Kuličky se chovají různými způsoby podle své ...
    • Hudební sekvencer s aplikací generativního umění 

      Autor: Potužáková Kateřina; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Žikovský Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Implementace algoritmu doporučování multimediálního obsahu 

      Autor: Kubelová Jitka; Vedoucí práce: Čepek Miroslav; Oponent práce: Buk Zdeněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Implementace sledování cest v rozhraní Vulkan 

      Autor: Matvii Bunin; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Káčerik Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-25)
      Tato práce obsahuje přehled základních technik sledování paprsků spolu s popisem struktury Vulkan API a ukazuje jak za jejích pomoci vytvořit program pro sledování paprsků. Vztahující se implementace je postavena od základu ...
    • Implementace zobrazovacího řetězce pomocí GPGPU technik 

      Autor: Jakub Profota; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-08)
      Tato bakalářská práce implementuje jednoduchý zobrazovací řetězec pomocí technik obecných výpočtů na moderních grafických procesorech. Implementace v technologii CUDA se soustředí na efektivní paralelní rasterizaci ...
    • Implementace zobrazovacího systému v jazyce Rust 

      Autor: Eduard Lavuš; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sloup Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-10)
      Vulkan je dnes de-facto štandardom pre otvorené mnoho-platformové vykresľovanie grafiky v reálnom čase. Vývojári môžu vďaka Vulkanu naplno využiť silu grafických kariet na mnohých platformách vďaka jeho jednotnému dizajnu. ...
    • Implementační rozdíly ve vývoji IS při použití bezschémové a relační databáze 

      Autor: Daněk Antonín; Vedoucí práce: Kákona Martin; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Informační portál 

      Autor: Novák Tomáš; Vedoucí práce: Jelínek Ivan; Oponent práce: Bureš Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Informační portál města Stříbra 

      Autor: Hrábek Jakub; Vedoucí práce: Malinský Radek; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Informační portál pro vozíčkáře 

      Autor: Pastýřík Tomáš; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Sporka Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Informační systém kina 

      Autor: Hejda Petr; Vedoucí práce: Válek František; Oponent práce: Danihelka Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Informační systém pro archeologický výzkum 

      Autor: Krivák Slavomír; Vedoucí práce: Bureš Miroslav; Oponent práce: Balík Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Informační systém pro cestovní agenturu 

      Autor: Jedlička Radek; Vedoucí práce: Jelínek Ivan; Oponent práce: Kuchař Jaroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)