ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačové grafiky a interakce
  • Bakalářské práce - 13139
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Prořezávání pro výpočet nejlepší odpovědi v extensivních hrách s neúplnou informací

Pruning for Best-Response Algorithms for Imperfect Information Extensive-Form Games

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jan Blahoš
Vedoucí práce
Bošanský Branislav
Oponent práce
Klíma Matěj
Studijní obor
Počítačové hry a grafika
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakce



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá identifikováním a přezkoumáním existujících metod pro výpočet přesné nejlepší odpovědi. Je poskytnut popis a implementace algoritmu přesné nejlepší odpovědi s prořezáváním inspirovaný [ Bos14 ] rozšířený o výpočet přibližné nejlepší odpovědi. Dále je popsán a implementován algoritmus založený na metodě Monte Carlo prohledávání, který vychází z [ Tim22 ]. Všechny implementace jsou realizovány v prostředí OpenSpiel [OS19]. Nakonec porovnáváme zmíněné algoritmy a současnou verzi nejlepší odpovědi v prostředí OpenSpiel.
 
This thesis aims to identify and review existing methods of computing exact best response. It provides description and implementation of exact best response algorithm with pruning inspired by [ Bos14 ] extended to compute an approximate best response. Another algorithm based on Monte Carlo tree search similar to [ Tim22 ] is described and implemented. All implementations are done in OpenSpiel [OS19] framework. Finally, we compare above mentioned algorithms and the current version of best response in OpenSpiel.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115207
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (517.6Kb)
PRILOHA (17.18Kb)
POSUDEK (225.0Kb)
POSUDEK (153.1Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV