Zobrazují se záznamy 402-410 z 410

    • Zadávání textu na mobilním zařízení pomocí multitouch gest 

      Autor: Rys Daniel; Vedoucí práce: Poláček Ondřej; Oponent práce: Balata Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Zaznamenání průběhu interakce s 3D scénou do video sekvence 

      Autor: Havelík Jaroslav; Vedoucí práce: Čmolík Ladislav; Oponent práce: Malý Ivo
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Zásuvné moduly pro Google Sketchup 

      Autor: Hendrich Kamil; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Zásuvný modul do webového prohlížeče Chrome pro záznam uživatelské činnosti 

      Autor: Kšáda Michal; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-10)
    • Zásuvný modul do webového prohlížeče Firefox pro záznam uživatelské činnosti 

      Autor: Arvay Radek; Vedoucí práce: Malý Ivo; Oponent práce: Macík Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)
    • Záznam pohybu humanoida 

      Autor: Sukhomlina Kristina; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Smetana Radek
      Tato bakalářská práce se zabývá technikou sledování pohybu humanoida, popisuje řetězec zpracování dat od pořízení přes čištění až po následnou aplikaci na 3D model. Prvním cílem je vytvořit a připravit model humanoida pro ...
    • Znalostní báze řízená klíčovými slovy 

      Autor: Novotný Aleš; Vedoucí práce: Míkovec Zdeněk; Oponent práce: Hanzl Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Zobrazování detailních modelů v Unreal Engine 

      Autor: Dan Juříček; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Pospíšil Adam
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-01)
      Cílem této práce je analýza nově vytvořené technologie od Unreal Engine 5 nazývaný Nanite Visualed Geometry. A následné porovnání rozdílů mezi použitím tradiční optimalizační technikou nazývanou diskrétní úrovně detailů. ...
    • Zvuk ve VR 

      Autor: Jozef Skála; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Okluský Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-26)
      Cieľom mojej práce bolo ozvučenie vzdelávacej VR aplikácie ESERO cesta na Mesiac vytvorenej Ing. Ondrejom Okluským. Ozvučenie má dotvoriť a celkovo zlepšiť uživateľský zážitok virtuálnej reality. Zvuk má zlepšiť komunikáciu ...