Prohlížení Bakalářské práce - 13139 dle názvu
Zobrazují se záznamy 287-306 z 435
-
Realizace asymetrické kooperativní hry - 3D prostředí
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato práce popisuje vývoj asymetrické kooperativní hry I'm In pro dva hráče. Každý z hráčů hraje na svém zařízení v roli agenta nebo hackera a pomocí verbální komunikace společně plní mise. Tato práce se zaměřuje na část ... -
Realizace asymetrické kooperativní hry - manuál
; Vedoucí práce: Sporka Adam; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-11)Tato práce se zabývá tvorbou asymetrické kooperativní počítačové hry I'm In pro dva hráče. Hráči mají různé role (agent a hacker) a plní společně pomocí verbální komunikace dané hádanky, přičemž každý hraje na svém zařízení. ... -
Realizace REST rozhraní pro databázový systém ExDB
; Vedoucí práce: Loupal Pavel; Oponent práce: Valenta Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Recoverable computation in multi-agent systems
; Vedoucí práce: Grill Martin; Oponent práce: Šišlák David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24) -
Redakční systém pro skautské organizace
; Vedoucí práce: Kadlec Tomáš; Oponent práce: Matyáš Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Renderovací procesy v Unity pro virtuální realitu
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Pospíšil Adam
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-01-26)Předmětem této bakalářské práce je analýza různých renderovacích pipeline v Unity, popsání a otestování výkonnosti efektů ray-tracingu v Unity a popsání procesu konverze projektu z jedné renderovací pipeline do druhé -
Rezervační systém pro fitness studio
; Vedoucí práce: Frajták Karel; Oponent práce: Renda Miroslav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-09)Tato práce se zabývá vývojem rezervacního systému fitness studia. Cílem této práce je vytvorit rezervacní systém pro fitness studio. Webové stránky budou moci procházet i neprihlášení uživatelé, kde uvidí seznam cvicení. ... -
Rozcestník virtuálních světů
; Vedoucí práce: Danihelka Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozhraní pro tvorbu plošinových her
; Vedoucí práce: Hapala Michal; Oponent práce: Novosad Lukas Mathias
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozšírení systému XML Check
; Vedoucí práce: Holubová Irena; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-26)Tato práce se zabývá rozšírením systému na odevzdávání domácích úkolu XML Check vytvoreným v roce 2011 a rozšíreným v roce 2015. Systém je používán na MFF UK a FEL CVUT v predmetu Technologie XML. V roce 2015 vznikl nápad ... -
Rozšířená realita s využitím 360 panoramat
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Čmolík Ladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-08)Tato bakalářská práce pojednává o využití mobilních knihoven pro rozšířenou realitu při zobrazování 360° panoramat Langweilova papírového modelu Staré Prahy z 19. století. V úvodní analýze jsou nejdříve rozebrány dostupné ... -
Rozšíření Drupalu o správu hostingových služeb
; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Rozšíření mobilního klienta restauračního systému CashBob pro OS Android
; Vedoucí práce: Komárek Martin; Oponent práce: Strnad Pavel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Rozšíření open-source e-commerce systému za účelem jeho pronájmu
; Vedoucí práce: Kopecký Jan; Oponent práce: Jirkovský Vojtěch
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Řemeslná hra se zaměřením na ekonomiku
; Vedoucí práce: Havlík Tomáš; Oponent práce: Kučera Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Cílem semestrálního projektu je navrhnout craftovací hru s důrazem na systém virtuální ekonomiky. -
Řešení zobecněných n-hráčových her typu poslední stojící muž s praktickou implementací zjednodušené hry Ultimátní Válečnícy: Kmenový Rachot
; Vedoucí práce: Milec David; Oponent práce: Mrkos Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-06)Tato práce se zabývá strategiemi v obecných truelech. V první části rozebírá typy truelů a dosavadní zjištěné informace o nich. Nejprve probírá uniformní truely a následně také jejich zobecnění na gruely. v druhé části pak ... -
Řízení scénické infrastruktury
; Vedoucí práce: Berka Roman; Oponent práce: Hybler Jakub
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14) -
Řízení světelného řetězu
; Vedoucí práce: Hybler Jakub; Oponent práce: Berka Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04) -
Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje
; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Sedláček David
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. ... -
Semi-automatický 2D anotátor architektonických prvků
; Vedoucí práce: Sedláček David; Oponent práce: Lukáč Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-02-06)